Partner serwisu
10 marca 2015

Carlsberg Polska zachęca do proekologicznej postawy wobec opakowań

Kategoria: Z życia branży

Carlsberg Polska, mając świadomość wpływu opakowań na otoczenie, od 5 lat prowadzi akcje społeczne, edukujące  konsumentów, nt. przyjaznego dla środowiska podejścia do opakowań po piwie. Działania koncentrują się na promocji segregacji opakowań i recyklingu oraz odnoszenia butelek zwrotnych do sklepów.

Carlsberg Polska zachęca do proekologicznej postawy wobec opakowań

 

Nowością w roku 2014 była kampania społeczna „Weź mnie w obroty” dedykowana butelce zwrotnej, w którą zaangażowani byli Fundacja Nasza Ziemia oraz ambasador kampanii, Piotr Rogucki, aktor i muzyk. Celem kampanii było wykreowanie pozytywnego trendu wokół zwracania i przyjmowania butelek zwrotnych w punktach handlowych oraz zwiększanie rotacji tego opakowania, dzięki czemu ogranicza się zużycie energii i surowców do produkcji nowych opakowań. Na fanpage-u i stronach www można znaleźć szereg informacji, ciekawostek, tematyczny komiks oraz gry i konkursy. Kluczowym elementem akcji jest mapa sklepów przyjaznych butelce zwrotnej tworzona wspólnie z internautami.

Firma kontynuowała współpracę z partnerami handlowymi, organizując ekologiczne akcje dla konsumentów w wybranych 160 sklepach sieci handlowych TESCO i EUROCASH na terenie kraju.  

 

Źródło: Carlsberg Polska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ