Partner serwisu
13 sierpnia 2015

Piast stawia na piwną edukację

Kategoria: Z życia branży

Na początku sierpnia rozpoczęła się nowa kampania outdoor’owa marki Piast – „Teraz kultowe są wzory Piastowe.” Na billboardach umieszczono   specjały Piasta – Chmielowe i Słodowe - z zaakcentowanymi składnikami. Marka zaprasza również do odwiedzenia wystawy we wrocławskim Ratuszu, poświęconej historii lokalnego browarnictwa.

Piast stawia na piwną edukację

Współuczestnictwo w budowaniu kultury piwnej jest jednym z priorytetów marki Piast. Dlatego celem najnowszej kampanii jest przybliżenie specjalności Piasta mieszkańcom Wrocławia i regionu poprzez zaprezentowanie ich składników – „wzorów” Piasta, tj. mieszanek słodów i chmielów, służących do warzenia tych piw i stanowiących o ich wyjątkowym charakterze.

Od kwietnia konsumenci mogą smakować nowy wariant Piasta – Słodowy - oparty m.in. na słodach ze Słodowni w Strzegomiu. Podstawą receptury tego piwa jest jasny słód jęczmienny. Kolejne trzy to ciemne słody strzegomskie  – monachijski, palony i karmelowy, które nadają mu wyjątkowego, słodkawego smaku i odpowiadają za jego złocistą barwę. Warianty Słodowe oraz Chmielowe  wzbogaciły linię specjalności Piasta. W recepturze Piasta Chmielowego zawarte są  trzy  rodzaje chmielu: Cascade, Zeus oraz Hallertu Tradition, które nadają mu wyrazisty smak z lekką goryczką i odpowiadają za przyjemny chmielowy aromat.

Marka Piast zaangażowała się również w edukacyjną wystawę „Piwo we Wrocławiu”. Zgromadzone eksponaty pokazują zmieniającą się na przestrzeni wieków kulturę stołu, w szczególności naczyń służących do picia piwa. Na wystawie można również obejrzeć słody ze Słodowni w Strzegomiu, w tym  słody wykorzystywane do warzenia lokalnego specjału - Piasta Słodowego.

 

„Nowe warianty Piasta to nasza odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują różnorodności i niepowtarzalnych kompozycji smakowych. W dobie rosnącej kultury piwnej w Polsce, chcieliśmy poszerzyć wiedzę miłośników piwa, prezentując składniki Słodowego i Chmielowego, stanowiące o ich wyjątkowym charakterze. Marka Piast jest mocno związana z regionem, dlatego zaangażowaliśmy się także w wystawę, prezentującą znaczący dorobek piwowarski miasta i okolic.” – mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast

 

Kampania outdoor’owa „Teraz kultowe są wzory Piastowe” jest widoczna we Wrocławiu oraz na terenie Dolnego Śląska. Dodatkowo, w wybranych placówkach kulturalnych oraz lokalach gastronomicznych dystrybuowane są ulotki informujące o wystawie. Wystawa „Piwo we Wrocławiu” jest otwarta dla zwiedzających do 4 października br., we wrocławskim Ratuszu. Za kreację odpowiada agencja LSCG, a za zakup mediów – dom mediowy PHD Media Direction.

 

Źródło, fot. Carlsberg Polska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ