Partner serwisu
24 stycznia 2017

Cisowianka laureatem godła Superbrands już ósmy raz z rzędu

Kategoria: Z życia branży

Cisowianka to niekwestionowany lider rynku wód mineralnych, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek i najpopularniejsza woda mineralna w Polsce. Doceniana jest zarówno przez handlowców jak i przez konsumentów. Silną pozycję marki, docenili ostatnio również specjaliści Londyńskiej Giełdy zaliczając właściciela Cisowianki, zakład butelkujący ZL Nałęczów Zdrój, do grona najbardziej obiecujących przedsiębiorstw Unii Europejskiej.

Cisowianka laureatem godła Superbrands już ósmy raz z rzędu

 

Kolejnym potwierdzeniem siły marki Cisowianka jest przyznanie jej już po raz ósmy z rzędu zaszczytnego tytułu Superbrands a także Superbrands Created in Poland. Utrzymać się na szczycie przez osiem lat może jedynie marka, której jakość i pozycja są niepodważalne.

 

Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, które uwzględnia wszystkie istotne marki w każdej z badanych branż. Tegoroczny Proces Certyfikacji składał się z badania, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ocen ekspertów Rady Marek. Jedynie marki, które były wyjątkowo chętnie rekomendowane przez konsumentów i jednocześnie ocenione pozytywnie przez ekspertów, miały szansę na uzyskanie tytułu.

 

Uroczysta, 11-ta Gala Superbrands podczas, której wręczone zostaną statuetki najlepszym markom na rynku odbędzie się 15 maja 2017 roku w Warszawie.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ