Sobota, 22 lipca 2017 r.

Imieniny: Marii, Magdaleny KONTRAST

bps_2017 wiswps_2017
Partner serwisu:

MLEKOVITA niezmiennie najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki

Kategoria: Z życia branży
26.01.2017

MLEKOVITA to zdecydowany lider branży – po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2016. Jej wartość wzrosła w ciągu roku o 55 mln zł.

 

MLEKOVITA od lat skutecznie realizuje przyjętą strategię lidera, której niezmiennie służy budowa silnej i wiarygodnej marki. To bowiem silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. Pomaga nie tylko podtrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami, ale i zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność, gdyż najchętniej wybierają produkty markowe, wiedząc, że dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności. Marka MLEKOVITA to zaś obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów – to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałe udoskonalanie i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych. To natomiast pozwala na wysoki udział w rynku i dalsze umacnianie pozycji marki.

 

W XIII edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej” MLEKOVITA już po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki i liderem ryku spożywczego. Pod względem wartości marka MLEKOVITA jest wyceniana na 1,79 mld złotych, czyli o 3% więcej niż przed rokiem i blisko 7,8 razy więcej – czyli aż o 1,56 mld zł więcej – niż w 2004 r., kiedy zadebiutowała w rankingu. Ponadto MLEKOVITA w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nieprzerwanie dzierży palmę pierwszeństwa zarówno w sektorze marek mleczarskich, jak również spożywczych i produkcyjnych. Co ważne, MLEKOVITA jest jedną z zaledwie 4 marek w pierwszej dziesiątce rankingu, które w 2016 r. zanotowały wzrost wartości. W całym rankingu wzrost wartości marki odnotowało niespełna 57% marek. Konsekwentny wzrost wartości marek zwiększa zaufanie konsumentów – pozwala im wierzyć w stabilną sytuację ulubionej marki nawet na niestabilnym rynku.

 

Opublikowany przez Rzeczpospolitą Ranking Najcenniejszych Polskich Marek jest rzetelnym obrazem polskiego rynku, na którym towary wysokiej jakości połączone z wysoko cenioną marką stają się coraz popularniejsze i to im konsumenci ufają bardziej niż markom słabszym. Podstawowym kryterium selekcji marek była ich polskość, rozumiana jako miejsce ich narodzin, a także metoda opłat licencyjnych (tzn. hipotetycznych opłat, jakie ponosiłby użytkownik marki, gdyby korzystała z marki na podstawie umowy licencyjnej) oraz wyceny marek według danych twardych (finansowych, czyli wartości sprzedaży) i miękkich (badania konsumenckie).

 

 

Źródło, fot. SM Mlekovita

NAJNOWSZY NUMER

POLUB NA FACEBOOKU


Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.