Wtorek, 30 maja 2017 r.

Imieniny: Jana, Karola KONTRAST

wiswps_2017
Partner serwisu:

Flagowa marka SM MLEKPOL najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską

Kategoria: Z życia branży
08.02.2017

Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych.

 

Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste - emocjonalne, społeczne. Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM MLEKPOL okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich.  Portfolio Łaciate to już  55 produktów.  Sławą mleku Łaciatemu dorównują Łaciate  śmietanki w różnych wariantach tłuszczowych, masło ekstra, serki śmietankowe do smarowania, serki wiejskie i jogurty pitne bez laktozy.  

 

Meaningful Brands realizowane jest przez Havas Media. Tegoroczne badanie jest drugą „falą” wykonaną w Polsce.

 

Źródło, fot. SM Mlekpol

 

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.