Partner serwisu
08 lutego 2017

Flagowa marka SM MLEKPOL najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską

Kategoria: Z życia branży

Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych.

Flagowa marka SM MLEKPOL najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską

 

Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste - emocjonalne, społeczne. Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM MLEKPOL okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich.  Portfolio Łaciate to już  55 produktów.  Sławą mleku Łaciatemu dorównują Łaciate  śmietanki w różnych wariantach tłuszczowych, masło ekstra, serki śmietankowe do smarowania, serki wiejskie i jogurty pitne bez laktozy.  

 

Meaningful Brands realizowane jest przez Havas Media. Tegoroczne badanie jest drugą „falą” wykonaną w Polsce.

 

Źródło, fot. SM Mlekpol

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ