Partner serwisu
13 lutego 2017

Mamy kota na puncie mleka - ciąg dalszy

Kategoria: Z życia branży

Z początkiem roku 2017 ruszyła kontynuacja darmowej kampanii skierowanej do uczniów klas I-III szkół podstawowych. Strategicznym celem programu jest zmiana nawyków żywieniowych u dzieci oraz przekonanie najmłodszych i ich opiekunów do tego, że mleka i produktów mlecznych powinno być więcej w ich codziennej diecie. W propagowaniu zdrowego odżywiania mają pomóc działania towarzyszące o charakterze edukacyjnym realizowane w szkołach podstawowych.

Mamy kota na puncie mleka - ciąg dalszy

 

W programie chodzi m.in. o to, by w jak najbardziej atrakcyjny sposób przekazać dzieciom wiedzę na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz przetworów mleczarskich.

W ramach kampanii szkoły otrzymają materiały edukacyjne, pomoce dydaktyczne potrzebne do prowadzenia  zajęć oraz gadżety. Przewidziane są też konkursy,  spotkania z mlecznym bohaterem – Kotem Mleczysławem oraz wiele innych atrakcji. Placówki, które dołączą do projektu będą mogły wziąć udział w zajęciach gwarantowanych przez program. Po zakończeniu akcji dostaną również certyfikat uczestnictwa w projekcie. Udział w programie jest bezpłatny, a liczba materiałów ograniczona.

Rekrutacja do programu jest bardzo prosta. Szkoły zainteresowane przystąpieniem do akcji proszone są o wypełnienie deklaracji dostępnej na stronie kampanii: http://www.kochammleko.pl/ w zakładce Dołącz do nas, i przesłanie jej  na adres:

Polska Izba Mleka
ul. Mickiewicza 7 lok. 23
15-213 Białystok
bądź skanem na adres promocja@izbamleka.pl

 

Źródło, fot. informacja prasowa

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ