Partner serwisu
13 marca 2017

Kompania Piwowarska szkoli na Śląsku z odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu

Kategoria: Z życia branży

Czym jest odpowiedzialna sprzedaż alkoholu? Jak asertywnie odmawiać nieletniemu sprzedaży alkoholu? Tego dowiedzą się sprzedawcy z regionu, którzy 14 marca br. wezmą udział w szkoleniu odpowiedzialnościowym realizowanym przez Kompanię Piwowarską . Akcja jest uzupełnieniem programu „Odpowiedzialny Sprzedawca”.

Kompania Piwowarska szkoli na Śląsku z odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu

 

Podczas profesjonalnych warsztatów z trenerami sprzedawcy ze sklepów i lokali ze Śląska rozwiną praktyczne umiejętności w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Dowiedzą się między innymi jak asertywnie odmawiać niepełnoletnim i jak zachowywać się w trudnych sytuacjach.

 

„Nasze szkolenie jest swojego rodzaju odprawą przed dużą imprezą czy elementem treningu stanowiskowego. Zawiera kompleksowe informacje od prawa zaczynając, przez pracę z klientem, po sprawdzone procedury bezpieczeństwa. Uczestnicy często mówią, że szkolenie „otworzyło im oczy” na konsekwencje prawne dla sprzedawcy oraz konsekwencje picia nieletnich, co jeszcze bardziej motywuje ich do ścisłego przestrzegania prawa.” – skomentował Michał Rządzki, trener z firmy MJR Consulting.

 

Warsztat jest dopełnieniem programu „Odpowiedzialny Sprzedawca”, trwającego od prawie 3 lat. W ramach tego programu, realizowanego przez ZPPP - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego, sprzedawcy mogą korzystać z bezpłatnej platformy szkoleniowej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl. Kompania Piwowarska w ciągu ostatnich dwóch lat, przed 19 dużymi imprezami plenerowymi, m.in. Przystanek Woodstock czy Beerfest, przeszkoliła ponad 1130 sprzedawców.

Szkolenie odbędzie się 14 marca br. w Hotelu Novotel Centrum Katowice - sala Flamenco, al. Roździeńskiego 16, Katowice.

Kontakt w sprawie informacji i uczestnictwa: (32) 32 78 415

Problem sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, pomimo prawnego zakazu obowiązującego w Polsce, jest ciągle aktualny. Browary Kompanii Piwowarskiej od wielu lat włączają się czynnie w kampanie: „Nie sprzedawaj alkoholu nieletnim” oraz „Pozory mylą, dowód nie”, która od 2009 roku jest realizowana przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz edukacja sprzedawców w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu.

 

Źródło, fot. KP

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ