Piątek, 21 lipca 2017 r.

Imieniny: Daniela, Wawrzyńca, Andrzeja KONTRAST

bps_2017 wiswps_2017
Partner serwisu:

Strongbow Gold Apple wprowadził nową butelkę o pojemności 800 ml

Kategoria: Z życia branży
15.03.2017

Strongbow, marka z wieloletnią tradycją i cydr numer 1 na świecie, zdobył także serca Polaków. Bardzo dobrze przyjęte zostały wszystkie trzy warianty wprowadzone na nasz rynek: Gold Apple, Red Berries i Dark Fruit. Teraz marka, wychodząc naprzeciw preferencjom zakupowym klientów, obok dotychczasowego opakowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o pojemności 800 ml.

 

Cydr Strongbow w portfolio produktowym marek premium Grupy Żywiec obecny jest od marca 2015 r. Już w drugim roku sprzedaży (2016) Strongbow urósł o ponad 25 procent* umacniając się na pozycji wiceliderem kategorii cydrów na polskim rynku.

 

– Polscy konsumenci polubili nasz cydr i jego oryginalną małą butelkę. Wiemy jednak, że najchętniej sięgają po cydr w większych opakowaniach. Odpowiadając na tę potrzebę, od marca Strongbow Gold Apple dostępny będzie również w butelce 800 ml. Większa butelka to więcej okazji do dzielenia się z przyjaciółmi - mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand managerka marki Strongbow.

 

Cydr Strongbow wyróżnia się nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowatość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem. Jest doskonałym wyborem do rodzinnych obiadów, spotkań towarzyskich czy grilla w ciepłe dni. Dzięki połączeniu subtelnego smaku, lekkiemu nagazowaniu oraz niskiej zawartości alkoholu (4,5 proc.) Strongbow z powodzeniem może konkurować na polskim stole z winami i innymi trunkami.

Jak przystało na markę z tradycjami, Strongbow ma swój rytuał serwowania. Rekomendowany przepis na wydobycie najlepszego smaku to szklanka w 1/3 wypełniona lodem i w 2/3 cydrem Strongbow. Ten rytuał podkreśli najlepsze walory smakowe cydru. Sprawi, że będzie bardziej delikatny i przyjemnie orzeźwiający.

Wprowadzenie nowego opakowania wspierać będzie intensywna kampania w Social Mediach. Aktywacje internetowe dla marki Strongbow prowadzi agencja Isignia, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

 

* (dane Nielsen)
Źródło, fot. informacja prasowa

NAJNOWSZY NUMER

POLUB NA FACEBOOKU


Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.