Środa, 26 lipca 2017 r.

Imieniny: Anny, Joachima KONTRAST

bps_2017 wiswps_2017
Partner serwisu:

Piwo Leżajsk odkrywa uroki Podkarpacia

Kategoria: Alkohole
21.03.2017

Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury.

 

Nieskazitelna przyroda oraz zachwycające krajobrazy od zawsze są wizytówką Podkarpacia. Te przepiękne widoki grają też pierwszoplanową rolę w nowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Leżajska Chmielowego i Pszenicznego. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji, w której Leżajsk przekonywał, że warto zwolnić i cieszyć się prostymi przyjemnościami. Kampania została świetnie przyjęta, co potwierdziło wyróżnienie w konkursie „Kreatura 2016”.

Emitowane od marca br. spoty odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem, w beztroskim klimacie.

 

- Im szybciej świat pędzi do przodu, tym bardziej doceniamy te momenty, kiedy możemy się zatrzymać, cieszyć się życiem i obcować z naturą. Malownicze Podkarpacie to idealne miejsce do celebrowania takich chwil, a Leżajsk, warzony w sercu tego regionu, doskonale oddaje ten niespieszny klimat – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Leżajsk.

 

Obecny w regionie od XVI wieku browar Leżajsk niezmiennie czerpie inspiracje z wyjątkowego klimatu Podkarpacia. Tutejsi browarnicy odkrywają naturalne smaki regionu, wydobywając wszystko, co najlepsze z piwowarskich tradycji. Leżajsk Chmielowy i Pszeniczny jako jedne z nielicznych piw w Polsce dojrzewają w poziomych tankach fermentacyjnych.  Świeżość i naturalny charakter piwa podkreśla zielona butelka. Produkt szybko zdobywa sympatię konsumentów, w związku z czym otrzymał certyfikat „Smaczne bo podkarpackie”.

Komunikację ATL dla marki Leżajsk przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania digital dla Leżajska odpowiada Focus Media Group, a za PR - agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.