Wtorek, 30 maja 2017 r.

Imieniny: Jana, Karola KONTRAST

biuro targów monachijskich
Partner serwisu:

Marka Okocim wprowadza nowy smak Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi

Kategoria: Nowości na rynku
22.03.2017

W marcu marka Okocim wprowadza na rynek nowy smak Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi. Nowy radler to mix piwa (45%) i lemoniady o smaku limonki i owoców leśnych (55%).

 

Beer miksy to obiecujący segment, w którym co roku konsumenci czekają na nowości. Polacy upodobali je sobie ze względu na orzeźwiający smak z nutą delikatnej goryczki oraz niewielką zawartość alkoholu – mówi Aleksandra Lipko, junior brand manager marki Okocim. W tym sezonie stawiamy na polskie smaki i jako pierwsi na polskim rynku wybieramy owoce leśne.

 

Nowy smak dołącza do obecnych już w ofercie dwóch wariantów smakowych Okocimia – Radler Limonka i Radler Grejpfrut z limonką. Cieszą się one uznaniem konsumentów i już dwa razy z rzędu (w 2015 i 2016 roku) zwyciężyły w swojej kategorii w jednym z najważniejszych konkursów piwnych w Polsce „Chmielaki Krasnostawskie”.

 

Opakowania wszystkich wariantów okocimskich radlerów zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do całej linii piw pod marką Okocim czyli Jasnego Okocimskiego, Mistrzowskiego Portera, Mocnego Dubeltowego i Klasycznej Pszenicy. Na etykiecie radlerów podpisał się również piwowar, który czuwa nad ich tworzeniem.  

 

Premierze nowego Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi towarzyszyć będzie kampania reklamowa, w której spoty, podobnie jak w przypadku całej marki Okocim, mają formę paradokumentu. W reklamie autentyczni okocimscy piwowarzy opowiadają o swojej pracy przy tworzeniu radlerów. Emisja spotów planowana jest od maja w głównych kanałach TV. Towarzyszyć jej będą również działania digitalowe.  Pełna linia radlerów będzie również widoczna na billboardach w całej Polsce, a materiały POS pojawią się w punktach sprzedaży. Za produkcję spotów i planowanie działań w digitalu odpowiada agencja Upside, media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction, zaś materiały POS oraz projekt opakowań przygotowała agencja EDDA.

 

Radler Okocim Limonka z owocami leśnymi ma niską zawartość alkoholu 2% i najlepiej smakuje podany schłodzony w szklance lub bezpośrednio z mocno schłodzonej butelki. Jest dostępny w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l w rekomendowanej cenie detalicznej 2,99 zł. za butelkę, 3,49 zł. za puszkę i 13,96 zł. za 4-pak. 

 

Źródło, fot. informacja prasowa

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.