Piątek, 28 lipca 2017 r.

Imieniny: Wiktora, Innocentego KONTRAST

bps_2017 wiswps_2017
Partner serwisu:

Nowość - Warka Radler 2% Malina z Cytryną

Kategoria: Nowości na rynku
04.04.2017

Warka Radler wprowadza kolejny nowy wariant, który będzie doskonałym dopełnieniem atmosfery plenerowych spotkań. Malina z Cytryną - pierwszy radler o takim smaku w Polsce, jest dostępny w sprzedaży od 1 kwietnia. Lekki 2% miks idealnie łączy w sobie piwną goryczkę ze słodyczą malin i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Nowość przez cały sezon wspierana będzie szeroką kampanią komunikacyjną, między innymi reklamą telewizyjną, która startuje już 3 kwietnia.

 

Nowy wariant to doskonale wyważona kompozycja smakowa, łącząca tak charakterystyczne dla radlera cytrynowe orzeźwienie ze słodyczą malin. Podobnie jak wszystkie radlery od Warki nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników, a dzięki użyciu koncentratów z soków owocowych zachowuje naturalną mętność.

 

Warka Radler 2% Malina z Cytryną to nowa, lżejsza alternatywa do tak lubianego piwa z sokiem, które w sezonie pije w Polsce ok. 20% kobiet (2,5 mln konsumentek)[1]. - Pracując nad nowymi propozycjami rozszerzającymi rodzinę Warki Radler zawsze staramy się łączyć nasze innowacyjne podejście z istniejącymi preferencjami konsumentów – mówi Małgorzata Gąska, Brand Manager Warki Radler. – Wprowadzana nowość pozwala nam pozostać w kręgu bardzo dobrze przyjmowanych polskich smaków. Odpowiadamy też na potrzeby tych, którzy uwielbiają smak piwa z sokiem, prezentując jego lżejszą alternatywę.

 

Już 3 kwietnia startuje kampania reklamowa obejmująca największe kanały telewizyjne, VOD oraz media społecznościowe. Wprowadzenie nowego wariantu smakowego przez cały sezon będzie wspierane szeroką obecnością w prasie, w Internecie oraz ogólnopolskim samplingiem.

 

Niekwestionowany lider rynku

Warka Radler zadebiutowała na rynku w 2012 r. i przez kolejne sezony utrzymuje pierwszą pozycję w swojej kategorii. Rok 2016 zakończyła ze znakomitym wynikiem 59% udziału w sprzedaży w segmencie (wg Nielsen, 2016). Oznacza to istotny wzrost wobec i tak bardzo dobrego wyniku z 2015 r., który wynosił 48%. Z drugiej strony, Warka Radler 0,0%, osiągnęła dwucyfrową dynamikę sprzedaży i niezmiennie jest liderem kategorii piw bezalkoholowych w Polsce. Radler od Warki jest także jednym z najlepiej sprzedających się radlerów Heinekena na świecie.

 

Najważniejszym źródłem wzrostu Warki Radler w ostatnich latach były wprowadzane nowości. – Zgodnie z przyjętą strategią, wprowadzamy nowe produkty regularnie na początku sezonu – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki. – Nowości – zarówno w wersji 2% alk. jak i 0% alk. cieszą się uznaniem konsumentów, o czym świadczą wyniki – w ostatnim roku zanotowaliśmy 12% wzrost sprzedaży. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w segmencie radlerów, ale też rozwój poza kategorią piwa dzięki Warce Radler 0,0%.

 

Poza nowym smakiem Malina z Cytryną, na rodzinę radlera od Warki składają się: Warka Radler 2% w trzech wariantach smakowych (Cytryna, Czarna Porzeczka z Limonką i ubiegłoroczna nowość – Jabłko z Gruszką) oraz największy na rynku piw bezalkoholowych wariant o smaku cytryny – Warka Radler 0,0% (dostępna również w butelce typu PET).

 

[1] GFK, badanie Turf 12.2015, w wieku 18-65 lat
Źródło,fot. informacja prasowa

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.