Partner serwisu
25 kwietnia 2017

Na co stawia Grupa Żywiec?

Kategoria: Z życia branży

  • W tym sezonie Grupa Żywiec będzie kontynuować również inwestycje w marki regionalne. Po zdobyciu pozycji lidera w Warszawie i województwie mazowieckim, Królewskie będzie umacniać swoją pozycję poprzez innowacyjną komunikację i opakowania nawiązujące do poszczególnych dzielnic Warszawy oraz rozwój wariantu niefiltrowanego. Specjal, najpopularniejsza marka w północnej Polsce, także będzie wspierana innowacyjną kampanią wykorzystującą legendy Północy reklamie oraz w formie komiksu na puszkach. Piwo Specjal jest już dostępne w trzech wariantach: Jasne Pełne, Mocne i Niefiltrowane z Rokitnikiem. Po obiecującym wprowadzeniu na rynek wariantów piwa Leżajsk (Chmielowe oraz Leżajsk Pszeniczne Klarowne), w tym sezonie marka skoncentruje się bardziej na wariancie podstawowym Jasne Pełne podkreślając w komunikacji region pochodzenia marki Podkarpacie.
  • Wykorzystując zainteresowanie konsumentów segmentem cydrów, ale także miksów piwnych,, Grupa Żywiec wprowadziła na rynek nowy wariant smakowy swojej najnowszej marki Dziki Sad, która spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez rynek w ubiegłym roku. Firma wprowadziła także flagową markę cydru Strongbow w większym opakowaniu o pojemności 800 ml.  

Obok koncentracji na wprowadzeniu na rynek nowości i realizacji aktywacji konsumenckich na sezon,
w nadchodzących miesiącach Grupa Żywiec będzie kontynuować działania ukierunkowane na dalszą poprawę obsługi klienta, zwiększanie efektywności wewnętrznej i utrzymanie modelu niskich kosztów.

(UWAGA: Porównanie wyników finansowych Grupy w stosunku do pierwszego kwartału roku 2016 wymaga analizy kilku istotnych czynników takich jak: zmiana modelu biznesowego Grupy Kapitałowej Żywiec S.A. oraz sprzedaż spółki dystrybucyjnej Distribev Sp. z o. o. w dniu 1 lutego 2016 roku)

Źródło i fot.: Informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ