Partner serwisu
27 kwietnia 2017

AMBRA S.A. stawia na Niefiltrowany

Kategoria: Nowości na rynku

AMBRA S.A. zainwestowała w produkcję nowego cydru: Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego. To propozycja dla konsumentów, którzy doceniają unikalny smak produktów regionalnych. - Wierzymy, że dzięki temu rynek cydru otrzyma świeży impuls do wzrostu - mówi Prezes AMBRA S.A. Robert Ogór.

AMBRA S.A. stawia na Niefiltrowany

Już w pierwszym roku AMBRA S.A. chce sprzedać milion butelek Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego. To możliwe dzięki inwestycjom w Zakład Produkcyjny AMBRA w Biłgoraju na Lubelszczyźnie.

Fundamentem produktu regionalnego jest jego wysoka jakość, polegająca na zachowaniu naturalności oraz charakterystycznych cech surowca, klimatu i receptury. Znamy to choćby z win czy serów - mówi Prezes AMBRA S.A. Robert Ogór. – Dlatego, strategia rozwoju Cydru Lubelskiego opiera się na jeszcze wyższej jakości i naturalności produktu. To droga coraz trudniejszego i bardziej wymagającego procesu produkcji.

Prezes AMBRA S.A. przyznaje, że utrzymanie naturalnych cech surowca, świeżości i trwałości wymaga nowoczesnych procesów technologicznych.

Podjęliśmy to wyzwanie. W Polsce mamy najwspanialsze jabłka, to zobowiązuje nas - nie tylko jako firmę, ale jako Polaków - do produkcji najlepszego i najszlachetniejszego cydru - deklaruje Robert Ogór.


Jego zdaniem Polska wciąż ma ogromną zaległość w kulturze przetwarzania surowców naturalnych w szlachetne, wartościowe produkty regionalne. Cydr Lubelski Niefiltrowany ma być nowym wzorcem dla całej kategorii i dowodem na to, że strategia pasji i jakości jest źródłem sukcesu.

Przed cydrem ważny sezon. Dziś wartość kategorii to 100 mln zł. W ub. roku Polacy wypili ponad 10 mln litrów cydru. Cydr Lubelski osiągnął ok. 50% udziałów rynkowych i jest najbardziej rozpoznawalną marką cydru w Polsce.

 

Więcej smaku

W produkcji Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego świeżo tłoczony sok wraz z aromatycznym miąższem jabłek poddany został naturalnej fermentacji w niskiej temperaturze. Dzięki temu zostały zachowane najcenniejsze składniki owoców, również antyutleniacze. Po zakończeniu fermentacji i leżakowania cydr nie był filtrowany. Do butelek trafił naturalnie mętny i delikatnie musujący.

Z uwagi na delikatność i wysoką wrażliwość świeżo wyciśniętego soku jabłkowego, produkcja i leżakowanie cydru na każdym etapie wymaga szczególnych warunków, pozwalających na kontrolę m.in. temperatury i ciśnienia.

Badania laboratoryjne składu cydru filtrowanego i niefiltrowanego potwierdziły, że Cydr Lubelski Niefiltrowany jest o 30% bardziej intensywny w smaku i aromatyczny. Ma też szersze spektrum smaków, czyli zachowuje więcej charakteru polskich jabłek - mówi Artur Dubaj, Główny Technolog AMBRA S.A.

 

Więcej perspektyw

Cydr Lubelski Niefiltrowany otwiera drogę do rozmów o eksporcie polskiego cydru.

To klucz do ożywienia sprzedaży cydru w Polsce i do wejścia na nowe rynki. W innych krajach, polski cydr będzie produktem premium, a jako taki musi dać unikalną propozycję. Teraz już taką mamy: Cydr Lubelski Niefiltrowany - przyznaje Robert Ogór. - Na całym świecie ludzie poszukują lepszych, bardziej naturalnych i wartościowych produktów. Ich rosnące potrzeby zaobserwować można we wszystkich krajach rozwiniętych. To pokazuje nowy potencjał i otwiera nowe duże rynki.

 

Regionalność i tożsamość produktów doceniają też polscy konsumenci cydru. Dziś to przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, młodzi, otwarci ludzie, którzy poszukują nowości i czerpią radość z życia. Dla nich obietnice producentów to za mało, oni chcą wiedzieć więcej: kto stoi za produktem, jak przebiega proces produkcji, skąd pochodzą surowce.

NIEFILTROWANY to hasło programowe, które silnie wiąże się z ideą wartościowego produktu oraz stylem życia: autentycznością, naturalnością, bezpośredniością – dodaje Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA S.A. - Stawiamy na otwartość, spontaniczność, luz i poczucie humoru; na bycie prawdziwym tu i teraz, bez udawania. W ten sposób konsumenci cydru tworzą polski lifestyle. Taka też będzie nasza tegoroczna kampania pod hasłem "Nie filtrujemy".

Cydr Lubelski Niefiltrowany wchodzi do sprzedaży w grawerowanej butelce, zaprojektowanej specjalnie dla marki. Będzie powszechnie dostępny. Jego promocji towarzyszy wakacyjna trasa koncertowa Cydr Lubelski Spragnieni Lata, podczas której zagrają Bovska, Iza Lach i duet Dwa Sławy.

To ważne głosy na młodej polskiej scenie muzycznej, silne i niezwykle autentyczne w tym, co robią. Odważnie uciekają od tego, co masowe i łatwe, zachowując swoją niefiltrowaną tożsamość. Łączą ich świetne teksty i fascynacja współczesnymi brzmieniami - podkreśla Robert Walewski, współtwórca trasy i Brand Manager Cydru Lubelskiego.

Usłyszymy alternatywnych muzyków, którzy ukażą swoje najprawdziwsze oblicza, na maksa, bez żadnej ściemy. Zabrzmi ekscentryczny hip hop, magnetyzujące dźwięki r'n'b i pop w najlepszym wydaniu - mówi Tymon Tymański, dyrektor artystyczny trasy Cydr Lubelski Spragnieni Lata.

 

Źródło:  ambra.com.pl

Fot.: 123rf.com

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ