Sobota, 22 lipca 2017 r.

Imieniny: Marii, Magdaleny KONTRAST

bps_2017 wiswps_2017
Partner serwisu:

Nowa kampania piwa Kozel

Kategoria: Z życia branży
28.04.2017

25 kwietnia wystartowała nowa kampania piwa Kozel, w której marka zachęca do otwartości i życzliwości. Działania obejmą komunikację w Internecie, nośniki outdoor oraz ambient.

W słoneczny, kwietniowy dzień mieszkańców warszawskiego Miasteczka Wilanów zaskoczył niecodzienny widok. Wśród nowych osiedli i schludnych skwerów wyrosła oryginalna, drewniana konstrukcja, kształtem przypominająca karczmę. Już to wystarczyło, by przykuć uwagę przechodniów, jednak to nie był koniec atrakcji. W środku miejskiego krajobrazu pojawił się bowiem… prawdziwy kozioł.

Był to element nowej kampanii czeskiej marki Kozel, która w ten sposób chciała przypomnieć o znaczeniu przyjaznych relacji międzyludzkich i zmobilizować do przełamania anonimowości. Sprzyja temu piwo Kozel, które wywodzi się z małej czeskiej wioski Velké Popovice i reprezentuje wartości charakterystyczne dla tego miejsca – otwartość, życzliwość, chęć przebywania razem.

Lokalizacja naszej instalacji wybrana została nieprzypadkowo – ta część Wilanowa wciąż się rozbudowuje, zaś jej mieszkańcy dopiero się poznają. A jak wiadomo, przy kuflu dobrego piwa integracja przebiega łatwiej i przyjemniej – śmieje się Tomasz Chmielewski, współodpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za markę Kozel. – Nic dziwnego, że nasza „czeska wioska” ze swoją nieformalną, sympatyczną atmosferą i jej nietypowy rezydent – kozioł z imponującymi rogami – cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przechodniów.

Jak łatwo można przełamać lody i poznać swoich sąsiadów dzięki piwu Kozel, pokazuje film, który od 25 kwietnia można oglądać na profilu marki na Facebooku: http://bit.ly/Kozel_Spot. Niewykluczone, że wkrótce „czeska wioska” odwiedzi także inne lokalizacje.

Kampania Kozla, która oprócz ambientu i działań w Internecie obejmuje nośniki OOH, potrwa dwa miesiące. Autorem konceptu jest agencja Hand Made, która koordynowała realizację całego projektu w Miasteczku Wilanów, jak również prowadzi działania marki w social media. Key visual opracowała agencja Afekt, zaś instalację na potrzeby akcji ambientowej i filmu zbudowała agencja IQ Marketing. Film został wyprodukowany przez studio TANK. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Kozel, warzony według oryginalnych, czeskich receptur, jest dostępny w ofercie Kompanii Piwowarskiej od 2014 roku w dwóch wariantach. Kozel Ležák (4,6% alk.) to tradycyjny lager o pełnym smaku z chmielową goryczką, harmonijnie łączący odpowiedni poziom ekstraktu i nagazowania. Kozel Černý (3,8% alk.) powstaje z połączenia mieszanki ciemnych słodów, nadających mu ciemnorubinowy kolor oraz karmelowe nuty smakowe.

 

Źródło i fot:. Informacja prasowa

NAJNOWSZY NUMER

POLUB NA FACEBOOKU


Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.