Partner serwisu
12 maja 2017

Bądź mądry i dalEKOwzroczny

Kategoria: Alkohole

Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”. Kompania Piwowarska, Rekopol oraz popularni blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.

Bądź mądry i dalEKOwzroczny

„Bądź mądry, oddawaj butelki zwrotne”, „Bądź mądry, nie pozostawiaj pustych puszek i butelek na łonie natury”, „Bądź mądry, nie zostawiaj kapsla na pustej butelce” – do takich proekologicznych zachowań zachęcają znani twórcy internetowi w najnowszej edycji kampanii „Bądź mądry i dalEKOwzroczny”.

Ponownie łączymy siły z lubianymi blogerami i youtuberami, którym los naszej planety nie jest obojętny. Swoim przykładem udowadniają, że wystarczą dobre chęci i drobne zmiany w codziennych zachowaniach. Mówimy „Bądź mądry!” bo każdy prostym gestem może zadbać o czystość wokół siebie. – przekonuje Katarzyna Radecka odpowiedzialna za zrównoważony rozwój w Kompanii Piwowarskiej.

Akcję wspierają:

Cieszymy się, że w naszą akcję włączyli się twórcy internetowi. Ich fani – czytelnicy, widzowie i słuchacze, mogą przekonać się, że nawet będąc zabieganą, dynamiczną osobą, można z powodzeniem dbać o dobro naszej planety. Wystarczy gest – wyrzucanie butelek i puszek do odpowiednich pojemników, nie pozostawianie kapsla na butelce. Tylko tyle i aż tyle! – podsumowała Aneta Stawicka z firmy Rekopol.

Kampania „Bądź mądry” wystartowała w Internecie latem 2016 roku. Wówczas zachęcała kobiety w ciąży, by nie sięgały po alkohol, kierowców, by po spożyciu nie prowadzili samochodu, a wszystkich dorosłych – by nie ułatwiali dzieciom i młodzieży dostępu do napojów z procentami. Ambasadorami tej słusznej sprawy zostało dziesięcioro przedstawicieli polskiej blogosfery: Adam Wiejak „Poszukiwacz”, Malwina Bakalarz (Bakusiowo), Maciej Mazurek (Zuch próbuje rysować), Michał Kopik (Piwny Garaż), Mateusz Jasiński (Bieganie stylem życia), Natalia Tur (Nishka), Tomek Czajkowski (Magiczny składnik), Tomasz Saweczko (Facetem jestem i o siebie dbam), Marysia Górecka (Mamy gadżety) oraz Michał Górecki.

W drugiej edycji Dorota Lewandowska (Baba Ma Dom), Artur Filipowicz (Topowa Dycha) oraz Michał Kopik (Piwny Garaż) przekonywali, że poszanowanie środowiska jest ważne i modne.

Spoty z udziałem blogerów i youtuberów zostały obejrzane łącznie ponad 300 tys. razy, zebrały wiele przychylnych komentarzy, a przekaz dotarł do niemal 2 milionów osób.

Wspólnie z Kompanią Piwowarską projekt realizują: agencja SzeriSzeri (przygotowanie i poprowadzenie kampanii), Double Brand (projekt koszulek) i firma Rekopol.

Źródło i fot.: kp.pl

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ