Partner serwisu
16 maja 2017

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci Eurocash

Kategoria: Z życia branży

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci hurtowni Eurocash. Na początek współpraca dotyczyć będzie 11 hurtowni w województwie małopolskim. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci Eurocash

Wybrane piwa marki Pilsweizer pojawią się w hurtowniach Eurocash w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni, Dębicy, Jaśle, Gorlicach i Szaflarach. W początkowym etapie współpracy będą to trzy piwa: Pilsweizer Góralskie, Pilsweizer Grybów i Pilsweizer Strong.

- To kolejne tak ważne dla naszego browaru wydarzenie w ostatnich miesiącach, jeśli chodzi o poszerzanie sieci sprzedaży; od kilku tygodni jesteśmy obecni w hipermarketach Auchan oraz sieci sklepów Simply Market w całej Polsce. Teraz nasz „zasięg” powiększa się o hurtownie Eurocash, na początek w Małopolsce. Wszystko to sprawia, że nasze prognozy wzrostu sprzedaży w 2017 r. wydają się niezagrożone – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer.

W 2016 r. browar Pilsweizer zwiększył produkcję i sprzedaż piwa o ponad 40 proc. w stosunku do roku 2015. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 14,2 tys. hektolitrów. Plan na 2017 r. zakłada zbliżenie się do pułapu 20 tys. hektolitrów wyprodukowanego (i sprzedanego) piwa.

 

- Poza poszukiwaniem nowych partnerów w postaci sieci handlowych, nasz plan rozwoju na 2017 r. zakłada także budowanie znacznie mocniejszej niż do tej pory obecności naszych produktów w kanale HoReCa. Jednym z priorytetów naszego browaru w tym roku jest wdrożenie do procesu produkcyjnego technologii służącej do przepływowej pasteryzacji piwa. Inwestycja ta pozwoli nam na wprowadzenie do sprzedaży lanego piwa pasteryzowanego; dzięki pasteryzacji wydłużymy datę przydatności naszego piwa sprzedawanego w kegach, co pozwoli nam na ogólnopolską dystrybucję naszego piwa dla odbiorców HoReCa - dodaje Chovanec.

Grupa Eurocash zajmuje się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają blisko 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro-Sklep czy Gama.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. 

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych - w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa. Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).

 

Źródło i fot.: Informacja prasowa

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ