Partner serwisu
30 maja 2017

Okocimskie radlery w nowym spocie

Kategoria: Z życia branży

Ruszyła właśnie nowa kampania telewizyjna radlerów okocimskich. Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu  radlerów, jest emitowany w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.

Okocimskie radlery w nowym spocie

Nowy spot to kontynuacja dotychczasowej kampanii marki Okocim. Ma formę paradokumentu, w którym autentyczni okocimscy piwowarzy opowiadają o swojej pracy przy powstawaniu radlerów i poszukiwaniu ich  idealnego smaku. Kampania odnosi się do zasad obowiązujących w browarze Okocim, m.in. „Najlepsze z  Najlepszego”.

Oprócz kampanii TV, zaplanowano działania w digitalu, za które odpowiada agencja Upside. Pełna linia radlerów pojawi się również na billboardach w formacie giganto w 10 lokalizacjach, przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce. Dodatkowo w punktach sprzedaży są wyeksponowane materiały POS, które przygotowała agencja EDDA. Jest ona także odpowiedzialna za rebranding marki Okocim i stworzenie linii nowych etykiet, na których podpisali się piwowarzy z okocimskiego browaru. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Na rynku dostępne są już trzy warianty smakowe radlerów okocimskich: Okocim Radler Limonka, Okocim Radler Grejpfrut z limonką oraz tegoroczna nowość Radler Limonka z owocami leśnymi. Radlery z Okocimia już dwa razy z rzędu (w 2015 i 2016 roku) zwyciężyły w swojej kategorii, w jednym z najważniejszych konkursów piwnych w Polsce „Chmielaki Krasnostawskie”. Radlery to połączenie piwa (45%) i lemoniady (55%) o niskiej zawartości alkoholu do 2 proc. Wpisują się doskonale w rosnącą popularność piw nisko i bezalkoholowych, które w 2016 roku odnotowały bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży wartościowo o 58 proc. i ilościowo o 64 proc.

                        

 

Źródło i fot.: Informacja prasowa

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ