Partner serwisu
16 czerwca 2017

FRUGO wraca z największą kampanią w swojej historii

Kategoria: Przetwórstwo i napoje

Pitahaya, Kamil Bednarek, czarna wiśnia, trąbka, winogrona, perkusja – tak wygląda owocowo-muzyczny miks w najnowszym projekcie FRUGO. Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w historii producenta kampania reklamowa. Miks owoców i soczystych dźwięków to kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania marki.

 FRUGO wraca z największą kampanią w swojej historii

FRUGO to nieprzeciętne połączenie smaków, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Tak samo jest z muzyką – nieprzypadkowa mieszanka dźwięków tworzy kompozycje, które trafiają do różnych odbiorców. Dlatego motywem przewodnim tegorocznej kampanii jest muzyka i siła jej oddziaływania na każdego. Do współpracy FRUGO zaprosiło Kamila Bednarka – jednego z najpopularniejszych polskich artystów młodego pokolenia. Połączenie jego kreatywności i talentu oraz nieprzeciętnych miksów FRUGO  zaowocowało unikatowym projektem pełnym pozytywnych dźwięków i emocji. Zainspirowany charakterem FRUGO Kamil stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip. Cała kampania utrzymana jest w lekkim, wakacyjnym klimacie, wypełniona nieprzeciętnymi dźwiękami i równie zaskakującymi owocowymi smakami Frugo. Wizerunek artysty będzie widoczny we wszystkich działaniach marketingowych – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i social mediową, a kończąc na opakowaniu napoju.

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji będzie aktywizacja odbiorców FRUGO. Dla nich marka przygotowała konkurs „Flip Bottle Challenge”. Wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją
i opanowaniem lotu butelki FRUGO. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje FRUGO, bilety na koncert oraz słuchawki SONY.

Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.

Źródło: foodcare.pl

Fot.: frugo.pl

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ