Partner serwisu
04 lipca 2017

Polacy wybierają jakość - czerwiec z jakością QAFP

Kategoria: Z życia branży

Czerwiec jest dla UPEMI niezwykle bogaty w wydarzenia skupione wokół jakości. Już od wielu lat dzięki zaangażowaniu firm członkowskich kreuje, doskonali i promuje polską jakość pod znakiem QAFP. Angażując się w ostatnich tygodniach w wiele spektakularnych przedsięwzięć dotarli z jakością QAFP do ponad 2000 hodowców oraz ponad 30 tysięcy konsumentów

Polacy wybierają jakość - czerwiec z jakością QAFP

Podróżując z food truckiem…

Na początku czerwca UPEMI wyruszyli w podróż pod hasłem „Polska smakuje jakością” w ramach projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Nie bez powodu pierwszym przystankiem był festiwal „Europa na Widelcu”, gdzie spotkali się z ogromnym zainteresowaniem ze strony licznie zgromadzonych smakoszy. Tak rozpoczętą „trasę jakościową” kontynuowaliś w ostatnich tygodniach odwiedzając 10 czerwca Piknik PDŻ, 17 czerwca Targ Śniadaniowy na warszawskim Żoliborzu, a ostatnio, 24 czerwca - Triatlon Challenge Poznań 2017. Do tej pory spotkali się z ponad 30 tysiącami konsumentów. Już wkrótce odwiedzą Wejcherowo, Łódź i Katowice, a potem wrócą do Warszawy i Poznania.

 

Historia pochodzenia jakości…

Polska jakość ma niewątpliwie swoje źródło w polskiej hodowli trzody chlewnej. To tradycja połączona z najwyższymi standardami i zaangażowaniem polskich hodowców daje nam gwarancję pozyskania wysokiej jakości surowca dla branży mięsnej. 24 czerwca UPEMI uczestniczyła we wspaniałym wydarzeniu – 20–leciu Firmy Skup i Sprzedaż Zwierząt Rzeźnych i Hodowlanych Sylwester Woźniecki, gdzie spotkali się z ponad 2 tysiącami hodowców. Byli tam obecni ze stoiskiem informacyjnym Systemu QAFP, na którym odbyły się liczne spotkania zarówno z aktualnymi uczestnikami Systemu, jak i tymi, którzy chcą do niego przystąpić. Sam Jubilat zaufał jakości QAFP i jest na etapie przygotowań do certyfikacji. Otwartość i rosnące zaangażowanie polskich hodowców w System jakości QAFP świadczą o tym, że jest on postrzegany jako szansa na budowanie konkurencyjności polskiej hodowli trzody chlewnej, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Obecnie w ramach Systemu QAPF scertyfikowanych jest 130 hodowców. Istotę i ogromną rolę polskich hodowców w kształtowaniu jakości UPEMI promuje również w ramach bieżącej kampanii sfinansowanej z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Historia pochodzenia jakości”, z którą będą obecni między innymi na targach Agro Show w Bednarach.

 

...nie tylko w Polsce

O wyjątkowej jakości polskiego i europejskiego mięsa i jego przetworów UPEMI informował również na Tajwanie, gdzie w dniach 21 – 24 czerwca br. byłi obecni z kampanią „Smak Jakości i Tradycji prosto z Europy”, na targach Food Taipei. Otwarciem wizyty na Tajwanie była zorganizowana w dniu 20 czerwca konferencja, która zgromadziła ponad 100 gości, importerów, dystrybutorów i przedstawicieli mediów. Przy wsparciu polskich ekspertów branży mięsnej oraz Warszawskiego Biura Handlowego w Tajpej skutecznie zaprezentowali potencjał polskich produktów. Dodatkowym wsparciem były świeżo opublikowane badania dotyczące postrzegania europejskiej żywności przez konsumentów na Tajwanie, z których wynika, iż produkty pochodzące z Europy są kojarzone z najwyższą jakością i bezpieczeństwem. Jest to dla sygnał, że możliwości eksportowe na ten rynek będą się zwiększały.

 

Źródło i fot.: Informacja prasowa

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ