Piątek, 21 lipca 2017 r.

Imieniny: Daniela, Wawrzyńca, Andrzeja KONTRAST

bps_2017 wiswps_2017
Partner serwisu:

Złocisty hitem sprzedażowym FMCG

Kategoria: Mleko
17.07.2017

Ser pleśniowy Lazur Złocisty zajął I miejsce w kategorii sery pleśniowe w konkursie Przeboje FMCG, organizowanym przez Magazyn Życie Handlowe instytut badawczy Millward Brown.

Przeboje FMCG to konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. Do dziesiątej edycji zgłoszono niemal 500 produktów w 51 kategoriach.

W drodze po trofeum Lazur musiał przejść przez podwójne sito weryfikacyjne, ponieważ wybór zwycięskiego produktu dokonywał się w dwóch etapach. W pierwszym nasz ser oceniało dziewięcioosobowe, profesjonalne jury.

Dopiero spośród wyróżnionych przez jurorów artykułów detaliści wskazali instytutowi badawczemu produkty mające największy potencjał sprzedażowy. Lazur Złocisty zwyciężył w kategorii Produkty Spożywcze.

Gala konkursu Przeboje FMCG 2017 odbyła się 30 maja br. w Villi Foksal w Warszawie. Wydarzenie poprowadził dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny, Robert Janowski. Statuetkę odebrała Dyrektor Handlu i Marketingu, Agnieszka Borowska.

 

Źródło: lazur.pl

Fot.: freeimages.com

NAJNOWSZY NUMER

POLUB NA FACEBOOKU


Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.