Partner serwisu
17 lipca 2017

Złocisty hitem sprzedażowym FMCG

Kategoria: Mleko

Ser pleśniowy Lazur Złocisty zajął I miejsce w kategorii sery pleśniowe w konkursie Przeboje FMCG, organizowanym przez Magazyn Życie Handlowe instytut badawczy Millward Brown.

Złocisty hitem sprzedażowym FMCG

Przeboje FMCG to konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. Do dziesiątej edycji zgłoszono niemal 500 produktów w 51 kategoriach.

W drodze po trofeum Lazur musiał przejść przez podwójne sito weryfikacyjne, ponieważ wybór zwycięskiego produktu dokonywał się w dwóch etapach. W pierwszym nasz ser oceniało dziewięcioosobowe, profesjonalne jury.

Dopiero spośród wyróżnionych przez jurorów artykułów detaliści wskazali instytutowi badawczemu produkty mające największy potencjał sprzedażowy. Lazur Złocisty zwyciężył w kategorii Produkty Spożywcze.

Gala konkursu Przeboje FMCG 2017 odbyła się 30 maja br. w Villi Foksal w Warszawie. Wydarzenie poprowadził dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny, Robert Janowski. Statuetkę odebrała Dyrektor Handlu i Marketingu, Agnieszka Borowska.

 

Źródło: lazur.pl

Fot.: freeimages.com

Tagi: FMCG, ser pleśniowy, SM Lazur
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ