31 lipca 2017

Strategia Promocji Żywności

Kategoria: Z życia branży

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przygotowuje Strategię Promocji Żywności. Dokument ten dotyczyć będzie integracji i koordynacji działań w zakresie promocji żywności podejmowanych bezpośrednio przez resort, jak i jednostki podległe. Określać on będzie także zasady współpracy w tym zakresie z innymi resortami.

Strategia Promocji Żywności

Projekt został rozesłany do ponad 100 organizacji branżowych  sektora rolno – spożywczego z prośbą o zgłaszanie uwag. Uwagi przekazało 10 organizacji. Ich przedstawiciele spotkali się dziś w ministerstwie z ministrem Krzysztofem Jurgielem.  Omawiano nadesłane uwagi oraz dyskutowano na temat  założeń przygotowywanego dokumentu. Większość z uwag została  uwzględniona i będzie wykorzystana przy opracowywaniu ostatecznej wersji Strategii.

Główne cele Strategii Promocji Żywności to  intensyfikacja promocji polskiej żywności w kraju i zagranicą, aktywne uczestnictwo polskich producentów w programach promocji UE, zwiększenie udziału polskiej żywności w systemach jakości, a w konsekwencji  wzrost eksportu żywności do krajów trzecich, z uwzględnieniem krajów pozaeuropejskich.  

 

Źródło i fot.: minrol.gov.pl

Tagi: MRiRW, promocja polskiej żywności, Strategia Promocji Żywności
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ