Partner serwisu
04 grudnia 2017

CIN&CIN sprzymierzeńcem kobiet w nowej kampanii marki

Kategoria: Alkohole

Startuje nowa kampania CIN&CIN. Kultowa marka alkoholi uwielbiana przez Polki powraca do korzeni - do wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W spotach sponsoringowych TV, działaniach online i PR porusza temat: kobiecej siły, wolności i przyjemności. O tym będzie głośno!

CIN&CIN sprzymierzeńcem kobiet w nowej kampanii marki

CIN&CIN jest jedną z najbardziej znanych marek winiarskich w Polsce - wiceliderem rynku win musujących i wermutów. Rozpoznawalność i zaufanie konsumentów, dla których - jak pokazują badania - pewność wyboru ma ogromne znaczenie, skłoniło markę CIN&CIN do rozszerzenia swojej oferty także o wina spokojne i wejścia w segment, który rozwija się najszybciej (wina słodkie rosną +45% w porównaniu do ubiegłego roku). Do sprzedaży wprowadziła trzy nowe warianty Bianco, Rose i Rosso w zniewalająco słodkim smaku wybranym przez konsumentki. Włoskie pochodzenie nowości umieszcza markę w dynamicznym trendzie sprzedaży win ze słonecznej Italii (+16% wzrostu sprzedaży w ostatnim roku). Są lekkie i przyjemne, bardzo kobiece. Bo CIN&CIN to marka, która powstała z myślą o kobietach i do kobiet kieruje swoją nową, ogólnopolską kampanię pod hasłem „CIN&CIN Lubię TAK”.

- Na rynku wina aż 59% osób pijących wino to właśnie kobiety (9,8 miliona konsumentek) - mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A. - CIN&CIN jako najbardziej kobieca marka w naturalny sposób kieruje swój przekaz do konsumentek: pewnych siebie, silnych i odważnych.

Kobieta CIN&CIN jest uosobieniem trzech wartości: #KOBIECASIŁA, #WOLNOŚĆ, #PRZYJEMNOŚĆ.

Dla niej wolność wyboru jest oczywista. Ona żyje na własnych zasadach. Zrywa ze stereotypową rolą i inspiruje innych. Zmienia bieg historii.

CIN&CIN inspiruje kobiety do poszukiwań swoich sposobów na czerpanie z życia pełnymi garściami i sięganie po to, czego chcą. Tę życiową siłę uosabiają wyjątkowe kobiece osobowości, które przyjęły zaproszenie do kampanii online marki CIN&CIN. To Klaudia Antos #SIŁA – tancerka, instruktorka i choregrafka, Monika Mariotti #WOLNOŚĆ – aktorka i podróżniczka uwielbiająca samotne wyprawy oraz Nina Kozieradzka #PRZYJEMNOŚĆ - DJ-ka Neen, okrzyknięta nową królową polskich parkietów. To prawdziwe KOBIETY CIN&CIN - żyją tak jak lubią! Teraz chcą motywować do działania, zarażać pasją i odwagą. Razem z CIN&CIN będą poszukiwały w Polkach #SIŁY, #PRZYJEMNOŚCI i #WOLNOŚCI. Zwyciężczynie aktywacji dla konsumentek wezmą udział w niecodziennej sesji zdjęciowej i otrzymają koszulki z limitowanej kolekcji od Dash My Buttons!

Przebojowość i kobiecy „patent” na wyjście z każdej sytuacji pokaże bohaterka premierowego spotu sponsoringowego, który od 11 grudnia będzie można zobaczyć w kanałach grupy TVN i Premium TV. Jego twórcą jest Marcin Ziębiński, ceniony producent i reżyser z 20-letnim doświadczeniem, znany z takich filmów fabularnych jak „Gniew” i „Dublerzy”, a także autor licznych produkcji reklamowych i teledysków, w tym nagradzanego klipu „Jaka Ja Kayah” (również niezwykle kobiecego). 

Kampanii sponsoringowej w TV towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne działania w mediach i największych portalach internetowych, aktywacja konsumencka oraz specjalne ekspozycje łączące wszystkie kategorie i atrakcyjne materiały POS.

- Kobieta CIN&CIN bez wahania sięga po wino, na które ma ochotę. I właśnie w tym momencie. Nasza konsumentka mówi „Lubię TAK!”, a my odpowiadamy na jej potrzeby, proponując: wino musujące, spokojne albo drinki - podkreśla Tomasz Pawlicki.

Tagi: Cin&, Cin, Ambra
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ