15 grudnia 2017

Lech na zimę z limitowanymi puszkami

Kategoria: Alkohole

Leszek Chmielewski tej zimy odwiedził Podhale. Zainspirowany górskimi krajobrazami, w tym sezonie prezentuje nowe puszki Lecha Premium z limitowanej edycji. Autorami zimowych projektów są młodzi graficy z południa Polski – Zuza Sadlik i Michał Adamiec. Kampania marki odbędzie się pod nazwą „Lech na Zimę”.

Lech na zimę z limitowanymi puszkami

- Dla Leszka Chmielewskiego zima to nie tylko zaśnieżone góry i stoki. To także niepowtarzalny charakter, energia i kreatywność, jaką niesie ze sobą całe Podhale. Dlatego tegoroczna zima z Leszkiem będzie wyjątkowa i każdy będzie mógł poczuć podhalański klimat. Limitowana, inspirowana zimowymi górskimi krajobrazami odsłona jest dostępna w sklepach w całej Polsce – mówi Natalia Kostera, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Lech Premium.


W ramach zimowej kampanii powstał także przewodnik po najciekawszych miejscach i atrakcjach Podhala, który będzie dostępny w wersji drukowanej i online na profilu Facebook Leszka. Zimowy spot będzie miał premierę w telewizji pod koniec grudnia.

Kampania „Lech na Zimę” wspierana będzie kampanią OOH, digital oraz PR. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Cut The Mustard (Social i digital).

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ