Partner serwisu
07 czerwca 2018

Fresco proponuje nowe podejście do orzeźwienia

Kategoria: Alkohole

Fresco - marka numer dwa na polskim rynku wina - odkręca lato swoją największą kampanią w historii. W tym sezonie proponuje nowe podejście do orzeźwienia - owocowe Fresco Frizzante w małych odkręcanych butelkach 250 ml. Równie kreatywne wyzwanie rzuca konsumentom -sześcioosobowa ekipa może wygrać tygodniową imprezę nad basenem we włoskiej Willi Fresco.

Fresco proponuje nowe podejście do orzeźwienia

Zapowiada się jeden z najbardziej zwariowanych konkursów konsumenckich lata. Wystartował 4 czerwca. Zasada jest prosta: robisz niebanalne zdjęcie, na którym pokazujesz, co zrobisz dla orzeźwienia; zbierasz ekipę, czyli piątkę przyjaciół (kto by nie chciał dostać zaproszenia na imprezę w Willi Fresco!); wygrywasz i spędzacie imprezowy tydzień nad basenem we Włoszech. Nagrody pocieszenia też są orzeźwiające - co tydzień do wygrania m.in. 10 modnych basenowych flamingów i jednorożców.

Konkurs towarzyszy premierze dwóch nowych smaków Fresco Frizzante: Fresco Frizzante Fragola i Fresco Frizzante Mango & Pesca oraz małych poręcznych pojemności Fresco Frizzante 250 ml dla wszystkich pięciu wariantów. Nowe Fresco Frizzante są jeszcze lżejsze i orzeźwiające. Idealne na niezobowiązujące spotkania z przyjaciółmi, pikniki, grille, popołudnia spędzane w ogrodzie… - jako aperitif lub dodatek do deserów.

- Inspirujemy do poszukiwania orzeźwienia w nowym wydaniu. Nasza nowość to świetna alternatywa dla piwa, dlatego ogłaszając konkurs dla konsumentów też liczymy na kreatywne podejście do tematu orzeźwienia. Spodziewamy się zaciętej walki na szalone pomysły w stylu FRESCO - mówi Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager AMBRA S.A. - Fresco Frizzante jest lekkie, zachowuje elegancję wina, rozszerza wachlarz okazji do konsumpcji wina i przełamuje bariery cenowe. To nowy gracz na rynku orzeźwienia, o którym będzie głośno także dzięki naszemu orzeźwiającemu pomysłowi na konkurs dla konsumentów.

Akcję wspiera kampania promocyjna w Internecie i mediach tradycyjnych. Jej główną osią jest letni spot, który będzie emitowany aż do połowy sierpnia w Internecie. Za spot i kampanię w sieci, w tym zakup mediów, odpowiada agencja Los Majores. Za obsługę PR, zarówno konkursu jak i marki Fresco Frizzante oraz influencer marketing odpowiada Kuźnia PR.

źródło: Informacja prasowa
fot. ambra.com.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ