Partner serwisu
02 października 2018

Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

Kategoria: Alkohole

CIN&CIN - marka win uwielbiana przez Polki i AVON - jedna z ulubionych firm kosmetycznych kobiet na całym świecie, łączą siły w nowej odsłonie akcji „Lubię tak”. - Feminizm przyjemności to nie tylko wieczór z winem i przyjaciółmi. To również dobre samopoczucie, poczucie piękna i pewność siebie – podkreślają organizatorzy kampanii.

Akcja CIN&CIN i AVON - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

Startuje nowa akcji CIN&CIN Lubię tak. Tym razem kultowa marka win - ekspert od przyjemności zaprosił do współpracy konsultantki AVON, które jak nikt inny znają się na mocnych stronach kobiety. Dzięki wspólnej akcji przy zakupie każdej butelki CIN&CIN otrzymamy kod na 30-procentowy rabat w sklepie online AVON. Dodatkowo, w rozpoczynającym się konkursie można wygrać aż 100 voucherów o wartości 200 zł na zakupy w sklepie online AVON. Półroczna akcja rozpoczęła się 1 października.

Teraz już wiadomo od czego najlepiej zacząć niezapomniany wieczór w „babskim” gronie. Oczywiście - od niezobowiązującego, domowego before party. Kosmetyki, moda, urodowe triki, dobra muzyka i orzeźwiające wino, np. CIN&CIN Prosecco – to idealny początek imprezowej nocy, prawdziwy przedsmak ekscytującej zabawy. To również świetny pretekst do wspólnych makijażowych szaleństw. Z CIN&CIN i AVON jeszcze łatwiej skompletujesz idealny zestaw na wiele takich domówek.

- CIN&CIN to ekspert od przyjemności – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA S.A. - Towarzyszy kobietom w chwilach, kiedy chcą się zrelaksować, poczuć dobrze, cieszyć wspólnym czasem spędzanym z przyjaciółkami. Znamy kobiety i wiemy, jak wiele radości dają im spotkania w „babskim” gronie, zwłaszcza te spontaniczne. Dzięki wspólnej akcji z AVON mamy jeszcze ciekawszy pomysł na takie popołudnie czy wieczór. Wino i kosmetyki to kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze. Zachęcamy i inspirujemy, by każda z nas zadbała o przyjemność dla siebie i swoich przyjaciółek.

Kampanii towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne aktywacje konsumenckie, specjalne ekspozycje i atrakcyjne materiały POS. Do współpracy marka zaprosiła 50 instagramerek, które zaprezentują wyjątkową atmosferę wokół marki Cin&Cin – orzeźwiający luz i olśniewający wygląd.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ