Partner serwisu

Ambasador sezonu grillowego

Kategoria: Z życia branży

Marka Kasztelan jak co roku wspiera sezon grillowy oraz zaprasza do biesiadowania w gronie przyjaciół. Dopełnieniem spotkań ma być wyjątkowy smak piwa Kasztelan Niepasteryzowane.

Ambasador sezonu grillowego

Spotkanie z marką Kasztelan odbyło się w warszawskiej restauracji przy Wale Miedzeszyńskim. Podczas grillowej uczty Maciej Szalaty, marketing manager marki Kasztelan, opowiedział o wakacyjnym miniserialu, emitowanym na antenie TVP1 – „Wrzuć na luuuz”, oraz kampanii ATL: – Nasza recepta na niezapomnianą biesiadę na świeżym powietrzu? Warto postawić na doborowe towarzystwo, stąd pomysł na sponsoring serialu „Wrzuć na luuuz”. Oczywiście, nic tak dobrze nie dopełni wakacyjnych chwil, nie tylko przy grillu, jak świeży smak piwa Kasztelan Niepasteryzowane – podkreślił Maciej Szalaty.

Dyrektor browaru – Piotr Zając, wprowadził zaproszonych gości w tajniki procesu warzenia piwa Kasztelan, które przygotowywane jest według ściśle określonej procedury pochodzącej z lokalnego browaru w Sierpcu.

Dopełnieniem spotkania był pokaz grillowania przez Polską Reprezentację w Grillowaniu Polish BBQ Kings. Goście mogli posmakować kulinarnych specjałów oraz rozkoszować się świeżym smakiem piwa Kasztelan Niepasteryzowane.  A wszystko to w doborowym towarzystwie...

Opracowanie: Aleksandra Grądzka-Walasz

Fot.: BMP'

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ