Poniedziałek, 21 sierpnia 2017 r.

Imieniny: Kazimiery, Joanny KONTRAST

bps_2017 biuro targów monachijskich
Partner serwisu:

Przetwórstwo i napoje

Kontrolowane warunki „atmosferyczne”, walka ze szkodnikami przy pomocy ich naturalnych wrogów, ochrona przed zanieczyszczeniami drogowymi - to tylko niektóre zalety uprawy w szklarni. Jakie są inne walory szklarniowych owoców i warzyw?

czytaj dalej

Zbyt niskie spożycie warzyw i owoców jest tendencją globalną. Problem niskiej konsumpcji produktów z tej grupy dotyczy wielu ludzi, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, statusu majątkowego, wieku czy płci. Nieodpowiednia dieta jest jedną z głównych przyczyn otyłości i wielu chorób cywilizacyjnych, które dotykają współczesne społeczeństwo.

czytaj dalej

Na sklepowe półki trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym, lepszym smaku. Zmianie formuły produktu towarzyszy także nowa kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego.

czytaj dalej

Ze wstępnych szacunków GUS wynika, że zbiory owoców z drzew będą o 30–40 proc. niższe niż w roku ubiegłym. W niektórych odmianach owoców plony mogą być na poziomie 20 proc. – podkreśla prezes Krajowej Rady Izb Rolniczych. Wszystkiemu winne są silne wiosenne przymrozki. To odbije się na cenach. Konsumenci mogą spodziewać się także podwyżek cen mleka i masła, wieprzowiny – w zależności od sytuacji związane z afrykańskim pomorem świń, a także mąki i pieczywa – przy intensywnych opadach deszczu pogorszy się bowiem jakość zboża.

czytaj dalej

Swój start w tegorocznym Enea Ironman 70.3 Gdynia powered by Herbalife (jedynych w Polsce zawodach triathlonowych pod szyldem Ironman’a) zapowiedziało blisko 4 tysiące zawodników z całego świata, w tym zarówno osoby ze światowej czołówki zawodników jak i gwiazdy polskiej sceny i ekranu (między innymi Katarzyna Gorczyca i Maciej Dowbor).

czytaj dalej

W dniach 21-23 lipca Gdańsk zamienił się w polską stolicę muzyki i tańca. To kolejna edycja Festiwalu Gdańsk Dźwiga Muzę! Partnerem tegorocznej odsłony muzyczno-tanecznego święta była Oranżada Hellena.

czytaj dalej

Konsumpcja soków owocowych w Polsce stale wzrasta. Jak pokazuje raport AIJN[1], Polacy wypili w 2016 roku 543 miliony litrów soków owocowych – czyli równowartość pojemności 217 basenów olimpijskich. Mimo stosunkowo małej konsumpcji, pozostajemy liderem spożycia tych produktów wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej. O tym, jakie zmiany zaszły w świadomości polskich konsumentów i dlaczego mówi dr Agnieszka Kozioł-Kozakowska, Kierownik Pracowni Dietetyki Pediatrycznej Instytutu Pediatrii, UJ CM w Krakowie i ekspertka kampanii „Soki i musy – witaminy w SMART formie”.

czytaj dalej

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) każdy człowiek, dla zachowania zdrowia, powinien spożywać około 5 porcji warzyw i owoców, czyli minimum 400g dziennie. Jedną porcję stanowi średniej wielkości owoc, warzywo bądź szklanka soku (200ml). W Polsce w 2015roku średnie dzienne spożycie warzyw i owoców łącznie wynosiło zaledwie 289g na osobę.

czytaj dalej

Znane i lubiane Tymbark Ice Tea zyskały zupełnie nowy charakter dzięki zmianie opakowań. Najbardziej owocowe herbaty zostały zamknięte w ergonomicznych butelkach z wyrazistymi, nowoczesnymi etykietami. Idealne na lato napoje dodadzą smaku wakacyjnym dniom.

czytaj dalej

Wyczekiwana przez wielu Polaków chwila, gdy Kapsel odkrywa przed nami swoje hasełko, jest pełna niezwykłych wspomnień i miłych doświadczeń. Z napojami Tymbarku orzeźwienie od lat łączy się z dobrą zabawą. Teraz te emocje możemy przeżywać jeszcze częściej. Kapsel Tymbarku zyskał nową, niesamowitą umiejętność – nauczył się odczytywać zdjęcia w Internecie. Wystarczy chwila, by sprawdzić, co Kapsel powie o Waszej fotografii. A przy okazji można wygrać też fantastyczne wakacyjne nagrody.

czytaj dalej

Dzięki dodaniu dwóch większych modeli, Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG) skompletowało rodzinę pomp procesowych do zastosowań przemysłowych, w branży wodno-kanalizacyjnej, oraz w przemyśle spożywczym. Obok wcześniejszego modelu 530 wprowadzono teraz pompy 630 i 730 z rozbudowanym interfejsem sterowania oraz jasnym, kolorowym wyświetlaczem.

czytaj dalej

Studio Tymbark to projekt, który zrewolucjonizował komunikację marek w Internecie. Tymbark stale dostarcza swoim fanom rozrywki już od ponad roku i nie zwalnia tempa. Kanał ruszył z drugim sezonem programu, czyli Tymbark Show. Jeszcze więcej zabawy, pozytywnej energii i wyjątkowych gości w oryginalnym formacie internetowego show.

czytaj dalej

3 2 1

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.