Wtorek, 28 lutego 2017 r.

Imieniny: Oswalda, Ludomira, Romana KONTRAST

urwps_glowny
Partner serwisu:

Z życia branży

Przeprowadziliśmy badania jakościowe, z których wynika, że konsumenci oczekują jednoznacznych skojarzeń formy z treścią -  stąd też Mazurski Smak jest jeszcze bardziej mazurski. Grafika nawiązuje do czystych, zielonych terenów Polski, które przywołują beztrosko spędzony czas i naturalny świeży regionalny produkt. Takie są właśnie wyroby mleczarskie Mazurski Smak.  – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

czytaj dalej

Projektowanie i serwis oświetlenia dla firm przemysłu spożywczego wiąże się ze szczególnymi wymaganiami. W parze z restrykcyjnymi przepisami higieniczno-sanitarnymi idzie duże zróżnicowanie warunków pracy w obrębie jednego zakładu. Jakimi kryteriami kierować się w doborze rozwiązań?

czytaj dalej

Z przyjemnością informujemy, że Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel objął honorowym patronatem kampanię „Mamy kota na punkcie mleka”.

czytaj dalej

Wymiana handlowa między Polską a Irlandią rośnie w tempie 15–20 proc. rocznie. Irlandczycy eksportują do Polski między innymi produkty i usługi wykorzystywane w rolnictwie, wyroby medyczne i zaawansowane technologie IT. Wzrasta również wartość eksportu irlandzkiej żywności do Polski. Państwo, dla którego sprzedaż zagraniczna stanowi ponad 80 proc. całego PKB, chce zminimalizować skutki brexitu, mocno zacieśniając współpracę z rynkami europejskimi, w tym również z Polską.

czytaj dalej

Zaledwie 3 na 10 konsumentów czyta etykiety na artykułach spożywczych. Najczęściej sprawdzamy tylko termin przydatności do spożycia, a na pozostałe informacje nie zwracamy uwagi. Zgodnie z przepisami nawet na najmniejszym opakowaniu muszą znaleźć się takie informacje, jak nazwa produktu, lista alergenów, zawartość netto oraz data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia. Na nieco większych znajdziemy również skład, warunki przechowywania czy użycia i wartość odżywczą. Dzięki lekturze etykiet możemy robić świadome zakupy i wybierać takie produkty, które będą miały korzystny wpływ na nasze zdrowie.

czytaj dalej

Od 1 lutego 2017 Grupa Żywiec wprowadziła podwyżkę kaucji na wszystkie butelki zwrotne dla swoich Klientów. Wprowadzono zmianę kaucji aby przywrócić równowagę pomiędzy rzeczywistym kosztem, a ceną opakowania w punkcie sprzedaży. Dotychczasowa wysokość kaucji nie była zmieniana od lat 90-tych, a koszt nowych opakowań na rynku wzrósł w tym czasie znacznie.

czytaj dalej

Pomimo rosnących zarobków Polaków, cena ciągle jest dla wielu z nas głównym kryterium decydującym o zakupie danego produktu. Stąd też sieci handlowe od wielu lat inwestują w marki własne, mające konkurować z asortymentem zewnętrznych producentów właśnie ceną. Marki własne, jako osobna kategoria produktowa, znajdują się obecnie w momencie kluczowym dla swojego dalszego rozwoju.

czytaj dalej

Właśnie mija pięć lat, odkąd w Polsce podpisano Kartę Różnorodności – międzynarodowy dokument mający na celu promowanie różnorodności i równych szans w zatrudnieniu, niezależnie od płci, rasy, wieku czy wyznania. Kompania Piwowarska jest jednym z jej 14 pierwszych sygnatariuszy.

czytaj dalej

Grupa Kapitałowa Żywiec S.A. opublikowała dziś wyniki finansowe za 2016 rok. W ubiegłym roku firma zwiększyła sprzedaż piwa do 11,7 mln hektolitrów (wzrost o 0.6 proc. wobec 11,6 mln hl w 2015r.). Zysk z działalności operacyjnej Grupy wyniósł 328 mln złotych. Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 2.393 mln złotych.

czytaj dalej

Veolia została partnerem tegorocznej konferencji naukowo-technicznej „TECHMILK”, która rozpocznie się 14 lutego w Mikołajkach. O zrealizowanych inwestycjach i modernizacjach w przemyśle mleczarskim opowiedzą przedstawiciele Veolii.

czytaj dalej

Z początkiem roku 2017 ruszyła kontynuacja darmowej kampanii skierowanej do uczniów klas I-III szkół podstawowych. Strategicznym celem programu jest zmiana nawyków żywieniowych u dzieci oraz przekonanie najmłodszych i ich opiekunów do tego, że mleka i produktów mlecznych powinno być więcej w ich codziennej diecie. W propagowaniu zdrowego odżywiania mają pomóc działania towarzyszące o charakterze edukacyjnym realizowane w szkołach podstawowych.

czytaj dalej

Już w połowie lutego do sprzedaży trafi odmienione Dębowe – Dojrzałe Mocne. Nowe otwarcie w historii Dębowego akcentuje jego ambicję – chęć pobudzenia segmentu piw mocnych premium. W związku z ewolucją marki zmianie uległa jej nazwa oraz identyfikacja wizualna. Dopełnieniem nowej strategii Dębowego jest kampania, w której ceniony aktor Piotr Fronczewski wciela się w rolę dostojnego gospodarza Świata Dębowego.

czytaj dalej

3 2 1

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.