Oranżada Hellena i muzycy rzucają nowy #Hellendż
Oranżada Hellena kontynuuje #Hellendż, czyli działania wizerunkowe, w ramach których motywuje Polaków do docenienia siebie i swoich osiągnięć oraz do publicznego pochwalenia się nimi. Tym razem zachęcają do tego muzycy, w tym Julia Żugaj, Magda Bereda, Mr. Polska, Kuba Szmajkowski, Dominik Dudek oraz Maja Krzyżewska. Za przygotowanie strategii marketingowej, koncepcję kreatywną oraz realizację projektu ponownie odpowiada agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej 3600 LoveBrands Group. Kampania potrwa od lipca do połowy września br.

Właśnie wystartowała letnia odsłona kampanii Oranżady Hellena – #Hellendż. Tym razem marka postawiła na muzykę i autentyczność artystów, których łączy to, że dzięki swojej szczerości i pasji potrafią zgromadzić wokół siebie lojalne społeczności.
„Konsumenci ufają muzykom i chętnie podążają za ich rekomendacjami. To dlatego właśnie na nich postawiła Oranżada Hellena tego lata” – tłumaczy Ewelina Pawłowska, Client Service Director w LoveBrands Group. „Dzięki zaangażowaniu osób, które potrafią budować relacje ze swoimi odbiorcami także w social mediach, udało nam się stworzyć kampanię, która rezonuje z młodymi ludźmi. W ramach nowego #Hellendż i w duchu hasła Oranżady Hellena „Cudze chwalicie, a siebie?”, muzyczni influencerzy będą inspirować Polaków do tego, by otwarcie chwalili się swoimi osiągnięciami. Niekoniecznie tymi wielkimi. Jeśli będą wystarczająco zaskakujące, to mogą zostać „wyśpiewane” przez artystów, których marka zaprosiła do projektu.”
A są to Julia Żugaj, Magda Bereda, Mr. Polska, Kuba Szmajkowski, Dominik Dudek oraz Maja Krzyżewska. W pierwszym etapie kampanii, na TikToku, dzielić się będą swoimi artystycznymi osiągnięciami, z których są naprawdę dumni, jednocześnie inspirując fanów do pochwalenia się własnymi sukcesami w ramach #Hellendż. W drugim etapie najbardziej zaskakujące osiągnięcia internautów staną się dla artystów bazą do stworzenia nowych, autorskich dzieł muzycznych „Będzie to prawdziwie wyjątkowa forma interakcji, łącząca muzykę z emocjami społeczności” podkreśla Ewelina Pawłowska.
Równolegle, w kanałach własnych na swoich social mediach, Oranżada Hellena zachęci internautów do dyskusji, pytając m.in. o polski hit wszech czasów na światowym poziomie czy najlepszego rapera w kraju.
W ramach nowej odsłony #Hellendż konsumenci będą mogli także wygrać limitowane bluzy z hasłem „Cudze chwalicie, a siebie?”
By je zdobyć warto śledzić social media marki Oranżada Hellena i rozwiązywać muzyczne zagadki, które tam właśnie się pojawią.
Letniej odsłonie #Hellendż towarzyszyć będą także działania z zakresu influencer marketingu, w ramach których twórcy otrzymają przesyłki kreatywne zawierające wspomniane wcześniej limitowane bluzy, napoje marki Oranżada Hellena oraz głośniki Sony.
Za koncepcję muzycznej kampanii odpowiada Marcin Kobiałka, Project Manager. Działania wraz z zespołem realizuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service. Projekt z ramienia Colian koordynują Magdalena Koszela, Marketing Manager i Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager.

Komentarze