Sezon na przyjemność trwa! Tym razem Lubella zaprasza do świata grzybowych smaków
Lubella kontynuuje smakowitą podróż przez sezonowe smaki . Po truskawkach przyszedł czas na leśne grzyby – kolejnego bohatera komunikacji makaronów klasycznych Lubella pod hasłem „Sezon na przyjemność”.

Zainaugurowana w tym roku nowa kampania Lubelli to pochwała smaków, na które czekamy cały rok. Tym razem marka stawia na leśne grzyby – nieodłączny symbol późnego lata i wczesnej jesieni. W roli głównej występuje makaron tagliatelle Lubella w towarzystwie aromatycznego, kremowego sosu z grzybami. To danie, które łączy wszystko, co najlepsze: sezonowość, głęboki smak i autentyczną kulinarną przyjemność.
Kampania realizowana pod hasłem „Sezon na przyjemność” podkreśla, że makaron Lubella to idealna para dla sezonowych składników. Dodatkowo – na opakowaniu tagliatelle Lubella czeka QR kod, pod którym ukryty jest pyszny przepis na namakaron z grzybami w sosie śmietanowym.
Spot, emitowany w telewizji, VOD, kinach oraz w digitalu (Meta, TikTok, display), przenosi widzów do świataprzyjemności, przy dźwiękach kultowego „I’ve Had The Time of My Life”. W ramach kampanii przewidziano także aktywności z udziałem influencerów.
Lubella po raz kolejny udowadnia, że sezonowe gotowanie może być nie tylko smaczne, ale i pełne przyjemności – zwłaszcza wtedy, gdy główną rolę grają świeże grzyby i makaron od Lubelli!

Komentarze