Partner serwisu
20 lutego 2020

Kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera

Kategoria: Aktualności

Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury.

Kampania reklamowa nowej linii produktowej  My Natural Day od Dr. Oetkera

Nowa linia to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.

Reklama wspierająca nowości My Natural Day jest pełna słońca i naturalnej energii. Silnie buduje świadomość całej linii My Natural Day oraz komunikuje konkretne nowe produkty, które towarzyszą konsumentom już od rana, dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

Produkty z nowej Linii My Natural Day to:

zbożowe śniadania: jednoporcjowe owsianki, jaglanki i gryczanka z Chia i owocami, które wystarczy zalać gorąca wodą;

jednoporcjowe Kisiele SUPER FRUITS – z dodatkiem takich super fruits jak: acerola, jagody goi, dzika róża czy aronia, które zawierają 30% mniej cukru, a ponadto cukier w nich zawarty to brązowy, nierafinowany cukier trzcinowy;

budynie zbożowe na bazie mąki owsianej, jaglanej i orkiszowej, które są pożywnym podwieczorkiem, a przygotowuje się gotując na wartościowym mleku, na 4 porcje;

gotowe Żelki Mini Fruits – 100% z owoców, bez żelatyny i bez dodatku cukru, które można zabrać ze sobą wszędzie.


Różne produkty, różne historie i różni bohaterowie, a łączy je jedno:

My Natural Day. Tyle dobrego z natury.
 

Koncept reklamy My Natural Day powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media oraz Business Factory.

Kampania reklamowa obejmuje emisję dwóch wersji reklamy 30 sek. i czterech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day, który naturalnie wkomponowuje się w dzień.

Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w Internecie: display, VOD, media społecznościowe.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ