Partner serwisu
08 czerwca 2020

„Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela Morana

Kategoria: Alkohole

JNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategiczny projekt w segmencie win gronowych. Będzie on realizowany od lipca we współpracy ze popularnym mistrzem kuchni Michelem Moranem. W ofercie znajdzie się dedykowana kolekcja win, a komunikacja prowadzona będzie pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”.

„Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela Morana

Współpraca firmy JNT Group, jednego z czołowych producentów i importerów win w Polsce oraz Michela Morana, popularnego i powszechnie lubianego w naszym kraju mistrza i pasjonata kuchni, to unikalny projekt mający propagować kulturę picia wina, łączenia go z ulubionymi potrawami Polaków, a także pozwalający dotrzeć do konsumentów otwartych na nową dla nich kategorię.


Od 2 lat JNT Group konsekwentnie rozwija portfolio win gronowych, przywiązując wagę nie tylko do kwestii sprzedażowych, ale traktując nasze działania jako swego rodzaju misję. Chcemy propagować kulturę picia wina w naszym kraju, którego spożycie jest jednym z najniższych w Europie, a także przełamywać związane z nim bariery i trafiać do nowych odbiorców. Widzimy duży potencjał, ponieważ w ostatnich latach kategoria win gronowych rośnie. Bardzo cieszymy się na współpracę z Michelem Moranem. Niskie spożycie wina w Polce wynika z strachu przed tym segmentem i duża część konsumentów boi się sięgnąć po wina. Dlatego  jesteśmy przekonani, że koncept „Wino Chefa” pozwoli konsumentom na poznanie wspaniałego świata win, a pasja Michela zabierze ich w ciekawą, pełną przygód podróż – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group.


Dla kucharza wino stanowi nieodłączny element posiłków. Proszę zwrócić uwagę, że degustacje potraw parowane są właśnie z winem, a nie z innymi trunkami. Chciałbym, aby Polacy chętniej sięgali po ten szlachetny napój i potrafili go dobrać odpowiednio do przygotowywanych dań. Jestem przekonany, że moja współpraca z JNT Group sprawi, iż docenimy wino i będziemy czerpać radość z włączania go do naszej kuchni  na co dzień – mówi Michele Moran.

Komunikacja, prowadzona pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”, będzie zachęcać do przełamywania granic i zapraszać  do winiarskiego świata. Szeroko zakrojonej kampanii shoppermarketingowej, w której wykorzystane zostaną między innymi innowacyjne materiały POS, towarzyszyć będą intensywne działania w internecie, obejmujące m.in. influencermarketing,  komunikację w mediach społecznościowych czy e-mailingi.


Michel Moran to kulinarny autorytet, juror w wielu gastronomicznych programach telewizyjnych, autor książek kulinarnych. Z pochodzenia jest Hiszpanem, ale urodził się we Francji, gdzie zdobywał wykształcenie i stawiał pierwsze kroki w swej karierze. Ukończył paryską szkołę hotelarstwa „Jean Doruant”, praktykował i pracował w najlepszych hotelach i restauracjach stolicy Francji, a także w wielu innych regionach Europy. Od 2004 roku mieszka w Polsce.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ