Łomża nagrodzona Złotym Medalem w konkursie Monde Selection

Kategoria: Z życia branży

Łomża Export została uhonorowana Złotym Medalem Monde Selection w Brukseli przez najstarszą międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych.

Piwo z Łomży zdobyło tę nagrodę już po raz trzeci w ciągu ostatnich pięciu lat: po raz pierwszy miało to miejsce w 2009 r., a po raz drugi w 2013 r.

Łomża nagrodzona Złotym Medalem w konkursie Monde Selection

- Zwycięstwo naszego piwa w niezależnym konkursie branżowym za każdym razem przyjmujemy z ogromną satysfakcją. Główna nagroda Monde Selection, uzyskana przez Łomżę Export już po raz trzeci, jest najlepszym dowodem na to, że jakość naszego flagowego produktu pozostaje niezmiennie na najwyższym światowym poziomie - mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża w firmie Van Pur.

 

Monde Selection to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży piwowarskiej. Niezależny instytut Monde Selection jest najstarszą międzynarodową organizacją badającą jakość produktów żywnościowych. Instytut powstał w 1961 roku w Brukseli i co roku organizuje konkurs, którego celem jest wyłonienie produktów o najwyższej jakości. 

Nagrody wręczane są laureatom podczas gali, która odbywa się za każdym razem w innym mieście europejskim. Podsumowanie tegorocznego konkursu odbędzie się 2 czerwca w Bordeaux we Francji.

Międzynarodowy sukces Łomży Export zbiegł się w czasie z rozszerzeniem linii opakowań tego piwa na rynku krajowym. Do półlitrowej butelki bezzwrotnej i puszki dołączyła właśnie bezzwrotna zielona butelka 0,33 l, czyli popularny „bączek”.

 

 

Nie jest to jedyna zmiana przygotowana przez Łomżę na początek sezonu piwnego. Cała ogólnopolska linia opakowań marki przeszła właśnie restylizację.

- Przeprowadzona zmiana miała na celu odświeżenie i uspójnienie wyglądu linii opakowań ogólnopolskich Łomży, która w dotychczasowej formie była obecna na rynku około 3 lat. - wyjaśnia Maciej Ładwiński. - Przy okazji restylizacji etykiet poszerzyła się paleta produktów Łomży oferowanych w zielonej butelce - dołączyły do nich piwo Łomża Niepasteryzowane i Łomża Niefiltrowane. Z kolei na puszkach piw Łomża Export i Łomża Niepasteryzowane pojawiły się wskaźniki schłodzenia.

Kolejna nowość, z którą marka Łomża wkracza w tegoroczny sezon, to piwo Łomża Jasne Pełne. - Gdy w 1968 roku uruchomiono browar w Łomży, na lokalny rynek jako pierwsze trafiło piwo jasne typu lager w charakterystycznych butelkach 0,33l. Łomża Jasne Pełne nawiązuje do tamtego produktu nie tylko samym gatunkiem piwa, ale również wyglądem opakowania - będzie ono bowiem oferowane w identycznej, kultowej butelce typu „bączek”, z którą od lat kojarzona jest marka Łomża – wyjaśnia Maciej Ładwiński.

 

Źródło, zdjęcie: Van Pur, ŁubuDubu PR

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ