Partner serwisu
07 maja 2021

Mus je schrupać… zanim znikną! nowa komunikacja Wafli Familijnych

Kategoria: Aktualności

Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.

Mus je schrupać… zanim znikną! nowa komunikacja Wafli Familijnych

W nowej komunikacji stawiamy na połączenie świata fabularnego z animacją, dynamiczny i humorystyczny przekaz oraz rymowaną narrację, która dodaje marce swieżości i idealnie trafia w oczekiwania młodszej grupy konsumentów. – mówi Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager marki. Zapraszamy Konsumentów do rodzinnej zabawy w poszukiwanie zagubionych wafelków w towarzystwie sympatycznych,  rysunkowych postaci – dinożarła, wróbelka, bluesowych miśków czy przybysza z kosmosu. Ten spot MUS zobaczyć. – dodaje.
Kompleksowe działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano od 3 maja: w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. W czerwcu do aktywności dołączy niestandardowa kampania outdoorowa, a latem marka zaprosi konsumentów do wspólnej zabawy w poszukiwanie…
Strategię i kreację nowej platformy przygotowała agencja Opus B. Za zakup mediów odpowiada Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.

Gdzie się podziały nasze wafelki? Czy Familijne schrupały wróbelki? Aby poznać odpowiedzi na te i inne pytania, należy śledzić uważnie działania marki we wszystkich kanałach komunikacji oraz punktach sprzedaży do końca roku. Mus zobaczyć!

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=JwM6t3NOQzI

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ