Partner serwisu
25 kwietnia 2024

Heinz rozszerzył swoją ofertę sosów na polski rynek o nowy ketchup o smaku pikli

Kategoria: Aktualności

Firma Heinz ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowego ketchupu o smaku pikli, w sam raz na wiosenny sezon grillowy. Najnowszy wynalazek od mistrzów sosów z Heinz łączy ponadczasową kwaskowatość keczupu pomidorowego z nieodpartym smakiem pikli i celebruje miłość, jaką Polscy darzą ogórki kiszone, korniszony i marynowane produkty.

Heinz rozszerzył swoją ofertę sosów na polski rynek o nowy ketchup o smaku pikli

●    Ketchup Heinz o Smaku Pikli jest już dostępny w wybranych sklepach w całej Polsce
●    Nowy produkt na polskich półkach jest wynikiem udanej premiery w Wielkiej Brytanii w ubiegłym roku
●    Rozwój produktu opierał się dane mówiące o tym, że w Polsce spożywa się rocznie siedem milionów słoików marynowanych produktów
●    Z badań wynika, że prawie połowa (48%) Polaków twierdzi, że w codziennej diecie spożywa ogórki kiszone, korniszony lub marynowane produkty

W rzeczywistości, aż siedem milionów słoików marynowanych produktów jest spożywanych rocznie w całym kraju, co pokazuje, że miłość narodu do ogórków kiszonych, korniszonów i marynowanych produktów kwitnie.

Potwierdzają to nowe badania przeprowadzone za zlecenie firmy Heinz, które wykazały, że 60% Polaków je ogórki kiszone, korniszony lub marynowane produkty przynajmniej raz w tygodniu, a prawie połowa (48%) włącza je do swojej codziennej diety.

Wprowadzenie Ketchupu Heinz o Smaku Pikli obrazuje zaangażowanie Kraft Heinz w szybką innowację opartą na wnikliwych spostrzeżeniach, mającą na celu dostarczanie niezrównanych doświadczeń smakowych konsumentom na całym świecie. Ta premiera stanowi znaczący kamień milowy w nieustającej misji Kraft Heinz do podnoszenia profilów smakowych i rozszerzania swojej platformy podnoszenia smaku na całym świecie.

Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager, w Heinz powiedziała:

- W firmie Heinz od ponad 150 lat jesteśmy liderem innowacji w branży spożywczej i zawsze myślimy o tym, jak możemy bawić się niepowtarzalnym smakiem naszych ketchupów. Zważywszy na zamiłowanie Polaków do ogórków kiszonych, korniszonów oraz marynowanych produktów, wprowadzenie na polski rynek kombinacji keczupu z piklami było całkowicie uzasadnione. Mamy już doświadczenie, jeśli chodzi o produkty marynowane. Nasz założyciel, Henry J. Heinz, już w 1893 roku był znany jako „Król Pikli”, więc z pewnością wiemy co nieco o marynowanych ogórkach. Pracowaliśmy ciężko, nad udoskonaleniem najlepszej receptury i jesteśmy przekonani, że nasze nowe dzieło przyniesie radość i zadowolenie podniebieniom Polaków.

Nowy smak nie zawiera sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów i jest odpowiedni dla wegetarian oraz wegan.

źródło: informacja prasowa Heinz
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ