Wtorek, 28 lutego 2017 r.

Imieniny: Oswalda, Ludomira, Romana KONTRAST

urwps_glowny
Partner serwisu:

Piotr Fronczewski otwiera nowy rozdział w historii marki Dębowe

Kategoria: Z życia branży
13.02.2017

Już w połowie lutego do sprzedaży trafi odmienione Dębowe – Dojrzałe Mocne. Nowe otwarcie w historii Dębowego akcentuje jego ambicję – chęć pobudzenia segmentu piw mocnych premium. W związku z ewolucją marki zmianie uległa jej nazwa oraz identyfikacja wizualna. Dopełnieniem nowej strategii Dębowego jest kampania, w której ceniony aktor Piotr Fronczewski wciela się w rolę dostojnego gospodarza Świata Dębowego.

Nowy ambasador marki zaprasza do miejsca, w którym każdy dojrzały mężczyzna odnajdzie swój azyl i chwilę wytchnienia przy Dębowym. Piotr Fronczewski, którego zobaczymy w najnowszej kampanii, wcielił się w rolę Majordomusa, stając się łącznikiem między światem codziennym a światem Dębowego – miejscem magicznym, dedykowanym dojrzałym piwoszom, ceniącym piwo o głębszym i mocniejszym charakterze i wyższym ekstrakcie.

Spot z udziałem nowego ambasadora będzie można oglądać w ogólnopolskich kanałach TV już od 20 lutego. Kampania potrwa minimum 4 miesiące.

Na butelkach i puszkach znalazło się zmienione logo marki, utrzymane w tonacji brązowozłotej, nawiązującej do kolorystyki dębu – głównego elementu identyfikacji marki. Hasło przewodnie kampanii - „Otwórz Dębowe”, do wnętrza dębu zaprasza wszystkich dojrzałych mężczyzn, doceniających nie tylko głęboki smak, ale również unikalną atmosferę sprzyjającą chwilom refleksji i delektowaniu się piwem.

Dębowe Dojrzałe Mocne dostępne jest w butelkach zwrotnych: 500 ml, w butelkach bezzwrotnych 500ml oraz puszkach o pojemności 500 ml. 

Rebranding Dębowe Dojrzałe Mocne będzie wsparty kampanią outdorową,  digitalową i PR. Widoczność w sklepach będzie wzmocniona dzięki materiałom POSM. Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe OTO Film postprodukcją – TELEVISOR. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.

 

Źródło, fot. Kompania Piwowarska

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.