Partner serwisu
23 marca 2017

Heineken 3 - nowy wariant marki w Polsce

Kategoria: Z życia branży

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca.

Heineken 3 - nowy wariant marki w Polsce

 

Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.

 

Dostrzegając te trendy, marka Heineken wprowadza produkt, który wpisuje się w zmieniające się zwyczaje konsumentów i tworzy nową w Polsce kategorię. Heineken 3 (dostępny w butelkach 500 ml) zawiera tylko 3,3 proc. alkoholu, co czyni go unikalną pozycją na naszym rynku. Trafi do wszystkich kanałów sprzedaży i w sezonie będzie wspierany szeroką komunikacją.

 

- To nowe rozwiązanie, które dzięki niższej zawartości alkoholu otwiera przed konsumentami nowe piwne okazje. Jest idealnym wyborem dla osób aktywnych, które chcą korzystać z życia, cieszyć się każdą chwilą, a jednocześnie utrzymywać dobrą formę i podejmować świadome decyzje – podkreśla Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken.

 

Wariant Heinekena urozmaici chwile relaksu po pracy, gdy można oddać się ulubionym męskim hobby albo przy piwie obejrzeć mecz z kolegami, nawet gdy następnego dnia czekają zobowiązania. Sprawdzi się też podczas spotkań z przyjaciółmi, czy do posiłków w trakcie dnia, gdy przed nami jeszcze kolejne obowiązki. To propozycja dla mężczyzn, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów.

 

Dając konsumentom nowe możliwości Heineken po raz kolejny potwierdza swój innowacyjny charakter. W poprzednich latach marka kształtowała piwne zwyczaje Polaków wprowadzając m.in. 5-litrowe draught kegi czy system Extra Cold, pozwalający serwować piwo w temperaturze nawet poniżej 0 stopni Celsjusza. Heineken 3 otwiera kolejny rozdział w działaniach marki na naszym rynku. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Heineken zajmuje się dom mediowy MediaVest, wsparcie PR zapewnia Roots PR. 

 

Źródło, fot. informacja prasowa

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ