Partner serwisu
26 kwietnia 2017

Sztuczna inteligencja pomoże ci w biznesie. Jak ją wykorzystać?

Kategoria: Z życia branży

Przychody z globalnego biznesu związanego ze sztuczną inteligencją (AI) już teraz sięgają blisko 644 milionów dolarów, a w ciągu najbliższych ośmiu lat wzrosną aż do niemal 37 miliardów! Dziś właściwie w każdym sektorze biznesu można skorzystać z tego rodzaju wynalazków.

Sztuczna inteligencja pomoże ci w biznesie. Jak ją wykorzystać?

Na znaczne przychody, wynikające z wdrożenia oprogramowań związanych z AI, mogą liczyć chociażby firmy działające w usługach biznesowych, reklamowych, finansowych czy inwestycyjnych, a także mediach czy rozrywce – donosi financierworldwide.com.

Przede wszystkim kluczowa jest znaczna oszczędność czasu. Przykład? W Ameryce jedna z firm pracowała nad zestawieniem, przedstawiającym powody leczenia się pacjentów w tamtejszych szpitalach. Gdy szukała profesjonalnych analityków, okazało się, że przygotowanie zestawienia, opierającego się na kilkuset parametrach, zajmie kilka miesięcy. Ostatecznie wykorzystano więc przeszukujący i zestawiający ze sobą najróżniejsze dane system Einstein, stworzony przez Salesforce - firmę działającą w branży IT, organizującą 11 maja branżową konferencję Salesforce Essentials. Einstein wykonał ambitne zadanie w ciągu… zaledwie dwóch godzin!

Tak szybkie zestawianie ze sobą danych znacznie usprawnia podejmowanie decyzji biznesowych. Ot, chociażby w przypadku sklepów z odzieżą. Po pobraniu danych dotyczących prognozy pogody na najbliższe dni, Einstein od razu mógłby je zestawić z dostępną w sklepie konfekcją. Dzięki czemu właściciele wiedzieliby, co będzie się najlepiej sprzedawać w najbliższym czasie i co eksponować klientom.

Einstein jest również w stanie zaplanować na przykład wysyłki towarów, analizując maile i kalendarz. Jeśli więc nowy klient już na samym początku stwierdzi, że obawia się, czy przesyłka dojdzie na czas, a ostatnie paczki potrzebowały tygodnia na dotarcie do adresata, system automatycznie zasugeruje, by zamówienie zostało potraktowane priorytetowo.

Już nie moda, a konieczność?

Aż 90 procent wszystkich informacji, krążących dziś na świecie, zostało wytworzonych zaledwie w ciągu ostatnich dwóch lat – donosi bbc.com. – Już teraz dziennie wytwarzamy ich ponad 2.5 miliarda gigabajtów. A zawarte są one dosłownie wszędzie – od zestawień, prezentujących transakcje finansowe, po zwykłe posty w serwisach społecznościowych.

Nic więc dziwnego, że sztuczna inteligencja staje się już nie tyle modnym, co niezbędnym rozwiązaniem. Opartych na niej rozwiązań używają dziś sklepy internetowe, tworzące dedykowane konkretnym klientom listy produktów i rabatów z nimi związanych, banki, zestawiające działania na koncie z własną ofertą, czy agencje reklamowe, wysyłające spersonalizowane newslettery. Dosłownie wszyscy! – komentuje Katarzyna Kowalska z firmy Salesforce, która 11 maja podczas konferencji Salesforce Essentials przedstawi między innymi możliwości wykorzystania systemu Einstein.

Branżowa konferencja Salesforce Essentials

Salesforce – producent jednego z wiodących oprogramowań związanych z zarządzeniem relacjami z klientami (CRM). Wykorzystuje technologię cloud computing, opracowała również system Einstein, opierający się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji.

11 maja 2017 roku organizuje w warszawskim hotelu Hotel DoubleTree by Hilton konferencję Salesforce Essentials, podczas której przedstawione zostaną takie rozwiązania Salesforce, jak: Einstein, Commerce Cloud, Quip, czy Lightning. Wystąpią również przedstawiciele firm związanych z najnowszymi technologiami mobilnymi, chmurowymi i społecznościowymi.

W konferencji można wziąć udział bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się na stronie:

https://www.salesforce.com/eu/events/details/essentials-warsaw-11052017/

Konferencję organizuje dla Salesforce Tomasz Bonek Marta Smaga Sp. z o.o. – firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR-owej i e-marketingowej, w tym w organizacji konferencji i szkoleń.

 

Źródło: Informacja prasowa

Fot.: 123rf.com

Tagi: Al, globalny biznes, Salesforce, sztuczna inteligencja
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ