Partner serwisu
11 października 2018

Zwycięzcy Campari Academy 2018 po wizycie w Mediolanie

Kategoria: Alkohole

Campari, legendarna włoska marka, ogłosiła zwycięzców trzeciej edycji konkursu barmańskiego Campari Academy. W tym roku najwyższe laury zdobyli Filip Wieczorek i Sara Kowalczyk, reprezentanci lokali z Krakowa.

Zwycięzcy Campari Academy 2018 po wizycie w Mediolanie

Wpisując się w trendy powrotu do klasycznych koktajli oraz rosnącej popularności aperitifów, Campari już od trzech lat organizuje w Polsce konkurs pod nazwą Campari Academy. Ogólnopolskie wydarzenie z roku na rok gromadzi coraz większe grono młodych adeptów sztuki miksologii. Do finału tegorocznej edycji wybranych zostało 30 barmanów i barmanek. Stanęli oni przed nie lada zadaniem – mieli stworzyć i zaprezentować własną wersję klasycznego koktajlu Negroni. Będący legendarnym połączeniem składników, oryginalny przepis na ten koktajl ma już prawie 100 lat, a mimo to cieszy się niesłabnącą popularnością wśród barmanów i konsumentów. Nazwa konkursu Campari Academy odnosi się wprost do barmańskiego dziedzictwa marki. Akademia Campari jest, utworzonym w 2012 roku przez Gruppo Campari, miejscem szkoleń dla profesjonalistów. Zlokalizowane jest w głównej siedzibie firmy, w Sesto San Giovanni. Celem Akademii Campari jest wspieranie barmanów z całego świata w ich dalszym rozwoju – taki cel postawili sobie również organizatorzy polskiego konkursu pod tą samą nazwą.

Dostaliśmy wiele ciekawych zgłoszeń – mówi Rafał Nawrot, Brand Ambasador marki Campari. Twisty tworzone przez finalistów, bazujące na tradycyjnym i nieśmiertelnym Negroni, były skomponowane z wielu niebanalnych składników. Ich testowanie przyniosło nam mnóstwo radości i dumy z możliwości polskiej sceny barmańskiej, która rośnie w siłę.

Zwycięzcy Campari Academy rywalizowali ze sobą w dwóch kategoriach dotyczących promocji i sprzedaży

Pierwsza premiowała najlepszą formę promocji własnego drinka – jej kreatywność i angażowanie konsumentów, druga natomiast miała na celu uhonorowanie koktajli, których sprzedaż była najwyższa. Laureatem obu kategorii został Filip Wieczorek, na co dzień pracujący w krakowskim cocktail-barze Czeczotka, drugie miejsca zajęła za to Sara Kowalczyk z lokalu Z ust do ust, również z Krakowa. Główną nagrodą w konkursie jest wycieczka do Mediolanu dla obojga zwycięzców. Filip i Sara będą mieli okazję zwiedzić Campari Academy i inne miejsca ściśle związane z bogatą historią Campari.

Campari to współczesny, przyciągający uwagę klasyk. Przepis, który pozostaje niezmieniony, powstał w Novarze w 1860 r. i jest podstawą kilku najbardziej znanych na świecie koktajli. Campari to napój alkoholowy uzyskiwany z naparu z gorzkich ziół, aromatycznych roślin oraz owoców zmieszanych z alkoholem i wodą. Dzięki żywemu, czerwonemu kolorowi, intensywnym aromatom i inspirującemu smakowi Campari stanowi od zawsze synonim intrygującej przyjemności, rozwijającej się w urzekające smakowe doświadczenie. Wartości te uczyniły markę Campari sławną na całym świecie jako symbol pełnego pasji włoskiego stylu i doskonałości.

źródło: cedc.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ