Partner serwisu

Walne Zgromadzenie Członków Polskiej Izby Mleka

Kategoria: Z życia branży

Podczas warszawskeigo Walnego Zgromadzenie Członków Polskiej Izby Mleka mowa była o działaniach Polskiej Izby Mleka zrealizowanych w 2012 roku, jak również planach i przedsięwzięciach na rok bieżący.

Walne Zgromadzenie Członków Polskiej Izby Mleka

Uczestnicy Walnego Zgromadzenia w drodze głosowania przyjęli sprawozdanie finansowe za rok 2012. Udzielono również absolutorium Zarządowi Polskiej Izby Mleka oraz przyjęto plan działania i plan finansowy na bieżący rok.

W trakcie obrad dokonano również wyborów członków Komisji Rewizyjnej i Sądu Koleżeńskiego na kolejną kadencję.

W Komisji Rewizyjnej zasiadają:

  1. Jan Dworniak – Centrum Badań Audytorskich, Analiz i doradztwa Finansowego Sp. z o.o.
  2. Piotr Leowski – Elopak S.A.
  3. Anna Wachowiak – Eurohansa Sp. z o.o.
  4. Piotr Robak – Hypred Polska Sp. z o.o.
  5. Andrzej Szczepański – ZUH Robico


Skład Sądu Koleżeńskiego:

  1. Zbigniew Gąsior – Mlekoma Sp. z o.o.
  2. Tadeusz Sporek – PPHU Laktopol Sp. z o.o.
  3. Sławomir Cichacki – ROTR Spółdzielnia Mleczarska w Rypinie
  4. Jan Piechowiak – Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Głubczyce
  5. Aleksander Rożuk – Nadbużańska Spółdzielnia Mleczarska


Walne Zgromadzenie Członków PIM było również okazją do uczczenia jubileuszu. W 2013 roku mija bowiem 5 lat od powołania Polskiej Izby Mleka. Działalność Izby w tym czasie podsumowali prezes Edmund Borawski oraz dyrektor Biura PIM - Agnieszka Maliszewska.

Podkreślili, iż od pięciu lat Izba bardzo prężnie działa na rzecz mleczarstwa, wpływa na kształtowanie polityki mleczarskiej i uczestniczy w jej realizacji. Aktywnie działa przy opiniowaniu projektów, ustaw i rozwiązań, które dotyczą funkcjonowania polskiego sektora mleczarskiego. Działając na rzecz sektora PIM nie zapomina o konsumentach, a przede wszystkim o najmłodszych. To do nich kieruje akcje mające na celu zwiększenie spożycia mleka i jego przetworów.

Rok 2012 był trudny dla polskiego mleczarstwa, jednakże Polska Izba Mleka nie zwolniła tempa swoich działań na rzecz członków i konsumentów. Zrealizowano m.in. kolejną edycję konferencji „Fakty i mity o mleku”, skierowanej przede wszystkim do mediów, lekarzy i nauczycieli, czyli przedstawicieli środowisk, które przekażą najmłodszemu pokoleniu informacje o walorach, jakie niesie za sobą spożywanie mleka i jego przetworów. Poraz kolejny zorganizowano również „Światowy Dzień Picia Mleka Szkolnego” i „Dziecięcą Mleczną Wyspę”. Cykliczność przeprowadzanych działań zapewnia utrwalenie ważnych z punktu widzenia Izby informacji, poszerza wiedzę konsumentów w dziedzinie walorów produktów mlecznych, jak również rokrocznie trafia ze swoim przekazem do coraz szerszej grupy odbiorców. 


Źródło: PIM

Fot.: PIM
 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ