Lidl rozszerza współpracę z marką Bracia Sadownicy
Od 17 kwietnia, w sklepach sieci Lidl będzie dostępna specjalna oferta Braci Sadowników na Wielkanoc – świeże jabłka w specjalnym świątecznym opakowaniu.
Sieć Lidl Polska zdecydowała się na rozszerzenie współpracy z marką Bracia Sadownicy w kluczowym sezonie sprzedażowym. Do oferty tłoczonych na zimno soków „Tłoczone Jabłko” oraz napojów bez cukru „Musujące Jabłko”, dołączają Świeże Jabłka z sadu Śmiłowice.
Podobnie, jak na Boże Narodzenie Polacy kupują mandarynki i pomarańcze, tak na Wielkanoc dużą popularnością cieszą się właśnie jabłka. Ten owoc na wielkanocnym stole występuje zarówno jako składnik tradycyjnych potraw, takich jak kaczka nadziewana jabłkami, czy sałatka warzywna, jak również jako smaczna, i zdrowa przekąska.
Świeże jabłka od Braci Sadowników to gwarancja doskonałego, powtarzalnego smaku. Są one niewoskowane i ręcznie zbierane. Do oferty wielkanocnej wybrane zostały jabłka odmiany Red Jonaprince. Owoce są zapakowane w innowacyjne, wygodne do przenoszenia, kartonowe opakowanie z wielkanocną grafiką. Opakowanie zawiera 15 wyselekcjonowanych jabłek.
Cechą charakterystyczną jabłka Red Jonaprince jest głębokie czerwone wybarwienie, co wpływa na jego apetyczny wygląd. Dodatkowo, owoce tej odmiany ze względu na ścisły, drobnoziarnisty miąższ, zachowują długą przydatność do spożycia, a także wysokie walory smakowe.
Komentarze