11 sierpnia 2014

RUN ZERO czyli bieg znydzonych bieganiem przed siebie

Kategoria: Z życia branży

Już za niecały miesiąc, 24 sierpnia 2014 r., w Gdyni, będzie miało miejsce niezwykłe wydarzenie, sponsorowane przez Warkę Radler 0,0%. RUN ZERO – impreza biegowa to połączenie klasycznych zawodów biegowych z fascynującą grą miejską.

RUN ZERO czyli bieg znydzonych bieganiem przed siebie

Wyłącznym sponsorem imprezy jest Warka Radler 0,0% – wprowadzony w kwietniu 2014 r. bezalkoholowy wariant Warki Radler, która podbiła rynek w dwa lata i jest najczęściej kupowanym radlerem w Polsce. Jej udział w rynku radlerów w roku 2013 przekroczył 50%. Orzeźwiający napój o smaku piwa i naturalnej lemoniady od początku przełamuje schematy w myśleniu o letnim orzeźwieniu. Warka Radler 0,0% – bezalkoholowy radler o smaku cytryny idzie jeszcze dalej i zaprasza swoich wielbicieli do udziału w niezwykłym wydarzeniu, które z ma szansę stać się kulminacją wakacji 2014 i otworzyć nowy rozdział w historii miejskich imprez biegowych.

Super zabawa za zero!

Już 24 sierpnia, w Gdyni, wystartuje RUN ZERO. Jest to niezwykłe połączenie biegu z grą miejską: oprócz szybkości i wytrzymałości, liczy się też spryt, inteligencja i spostrzegawczość. Uczestnicy będą mieli do pokonania trasę o długości około 5 kilometrów, a w trakcie biegu muszą odnaleźć punkty kontrolne ukryte w miejskiej dżungli i wykonać zlecone zadania.

Organizator imprezy nie pobiera opłaty startowej. Każdy z uczestników otrzyma gratis zestaw startowy, składający się z koszulki, plecaka i bidonu. Na mecie na najlepszych czekać będą nagrody specjalne, a na wszystkich darmowa Warka Radler 0,0%, zlot food trucków (najlepszych z Trójmiasta i Warszawy), wakacyjna muzyka na żywo i wiele innych atrakcji. Ilość miejsc jest ograniczona, a zapisy rozpoczęły się z początkiem sierpnia. Więcej informacji na temat tego wydarzenia oraz formularz rejestracyjny znajduje się na stronie runzero.pl.

Run Zero jest imprezą adresowaną do biegaczy, którzy od biegania oczekują większych emocji, niż tylko satysfakcja z biegania przed siebie. Zgodnie z duchem marki, która jest jej wyłącznym sponsorem, Run Zero zaprasza do wspólnej zabawy podczas biegu i na mecie, gdzie na uczestników czekają nie tylko nagrody, ale dj-skie sety i zlot foodtraków – atrakcje w prawdziwie miejskim stylu.

Warka Radler 0,0%, która jest wyłącznym sponsorem imprezy, śmiało wkracza w obszary aktywnego spędzania czasu. Najnowszy radler od Warki znakomicie poszerza wachlarz tradycyjnych piwnych okazji, wchodząc w te zarezerwowane do tej pory dla napojów bezalkoholowych. Do klasycznych „radlerowych” sytuacji, jak grillowanie czy letnie imprezy na świeżym powietrzu, dochodzą teraz nowe, w których bezalkoholowy radler znakomicie zastępuje tradycyjne napoje orzeźwiające, poczynając od gaszenia pragnienia podczas rekreacji na świeżym powietrzu czy w czasie letnich podróży, aż do towarzyszenia posiłkom w ciągu dnia.

Imprezę organizuje agencja Polymus. Run Zero promowany jest od połowy czerwca 2014 r. w telewizji i online. Spot telewizyjny Run Zero jest emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VOD. Kampanię wspierają działania PR i online na profilu Warki Radler. 13 czerwca 2014 r. ruszyła także strona www.runzero.pl, gdzie można zgłosić swój udział w imprezie. Kampanię przygotowały agencje: ATL – agencja Just, BTL – Man at Work, PR – agencja Roots PR, online – agencja Hypercrew, media – MediaVest., produkcja spotu – „Film Produkcja”.

 

Źródło: Grupa Żywiec

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ