Partner serwisu
17 lutego 2015

Carlsberg wraca do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”

Kategoria: Z życia branży

Marka Carlsberg zdecydowała się globalnie powrócić do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.”, które obowiązywało od 1975 do 2011 roku. Zastąpi ono obecne „That’s calls for a Carlsberg”. Od 16 lutego, w głównych stacjach TV, rusza kampania, która w stylizowanym, eleganckim spocie poinformuje konsumentów o tej zmianie.

Carlsberg wraca do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”

To krótkie zdanie “Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” przez 36 lat było hasłem marki Carlsberg. Okazuje się, że dziś w wielu krajach w Europie aż około 80% konsumentów pamięta to hasło i wciąż bardzo mocno kojarzy je z piwem Carlsberg. Przeniknęło ono także do potocznego języka i używane jest w codziennych sytuacjach. Warto przypomnieć, że  pierwszym lektorem czytającym przez kilka lat hasło był sam Orson Welles, słynny amerykański reżyser, autor m.in. słuchowiska „Wojna Światów” i filmu „Obywatel Kane”.

Maciej Pichlak, odpowiedzialny za markę Carlsberg, podkreśla, że najlepsze slogany to te, które skutecznie odzwierciedlają ideę marki, łatwo wpadają w ucho i zapisują się na długo w pamięci. I takie właśnie jest „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”. Odzwierciedla ono również długą i bogatą historię warzenia piwa najwyższej jakości, której pionierem był Carlsberg od czasów swojego twórcy JC Jacobsena w 1847 roku aż do dzisiaj.

źródło i fot. Carlsberg

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ