Partner serwisu
12 marca 2015

Grupa Żywiec rozszerza portfolio i wchodzi w kategorię cydrów

Kategoria: Nowości na rynku

W marcu 2015 r. Grupa Żywiec wprowadza na polski rynek cydr Strongbow. Oryginalna, brytyjska marka z tradycjami, podbiła już serca konsumentów w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera kategorii na świecie.

Grupa Żywiec rozszerza portfolio i wchodzi w kategorię cydrów

 

Wprowadzenie cydru Strongbow na polski rynek jest odpowiedzią na coraz silniejszy trend konsumencki poszukiwania oryginalnych smaków i czerpania z tego, co tradycyjne. – Polacy kochają jabłka, a Strongbow ze swoim naturalnym orzeźwiającym smakiem, wpisuje się w potrzebę sięgania po proste przyjemności w codziennym zgiełku miasta – podkreśla Izabela Głodek, dyrektor marek Żywiec i Strongbow.

 

Strongbow powstaje w procesie winnej fermentacji jabłek, czego efektem jest delikatne nagazowanie, a jego smak orzeźwia lekką nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowatość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem.

Wprowadzenie do Polski nowej marki cydru poprzedziły badania preferencji, w których konsumenci stwierdzili, że to właśnie Strongbow zwycięża smakiem konkurencję*. (*Badanie Strongbow Cider, Blind Product Test, Ipsos, DEC 2014).

 

 

Cydr Strongbow na rynku

U źródeł sukcesu cydrów na świecie leży miejski trend powrotu do natury. Cydr Strongbow to także doskonała alternatywa dla tych konsumentów, którzy z różnych powodów nie piją piwa. Wielkość tej grupy jest szacowana na ok 9 mln dorosłych Polaków. – Cydry to dziś najbardziej dynamicznie rozwijająca się kategoria alkoholi w Polsce – mówi Izabela Głodek. – Wierzymy, że rozszerzając portfolio Grupy Żywiec o najsilniejszą markę cydru na świecie, szybko uda się nam się zdobyć pozycję lidera polskiego rynku – dodaje.

Polscy konsumenci mogą odkryć znany i ceniony na całym świecie cydr Strongbow w dwóch smakach: Gold Apple – orzeźwiający, złocisty, z delikatną słodko-kwaśną nutą jabłka oraz Red Berries – orzeźwiające i zaskakujące połączenie słodyczy dojrzałej truskawki ze słodko-kwaśną nutą jabłka.

 

Rytuał serwowania

Marka Strongbow wnosi na rynek nowy smak orzeźwienia i rytuał serwowania. Szklanka wypełniona w 1/3 pokruszonym lodem i w 2/3 cydrem Strongbow to rekomendowany przepis na proste przyjemności i spędzanie czasu z przyjaciółmi.

Strongbow dostępny jest w oryginalnie tłoczonych, szklanych butelkach o pojemności 330 ml oraz w puszkach 400 ml.

Cena sugerowana za butelkę 3,59 zł, za puszkę 3,99 zł.

 

Źródło: Grupa Żywiec

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ