Partner serwisu
30 lipca 2015

Kropla - nowy napój w portfolio Coca-Cola

Kategoria: Nowości na rynku

Maile, rozmowy telefoniczne, ważne spotkania, strategiczne dokumenty, kreatywne prezentacje – po prostu zwykły dzień pracy. Mnóstwo ważnych zadań do wykonania. Jesteś skoncentrowany i gotowy do działania. Czasem, tylko na chwilę masz ochotę złapać głębszy oddech – moment wytchnienia. Zamykasz oczy. Tylko na chwilę. Słyszysz muzykę, czujesz delikatny podmuch wiatru. Otwierasz oczy. Jesteś na dachu, wokół tancerze
a miasto jest daleko od Ciebie.

Kropla - nowy napój w portfolio Coca-Cola

KROPLA to nowa marka napoju stworzona dla wszystkich zapracowanych i zabieganych. Każdy niezależnie od tego co robi, gdzie pracuje, lub czym się w danym momencie zajmuje, potrzebuje chwili dla siebie. KROPLA umili tę naturalną potrzebę i pomoże wrócić myślami do obrazów, uczuć i wspomnień, które kojarzą się z przyjemnością, wywołują uśmiech, dają tak potrzebny głębszy oddech.

Nowość w portfolio Coca-Cola, delikatnie słodki napój KROPLA dostępny jest w trzech owocowych smakach: cytrynowym, truskawkowym i jabłkowym w opakowaniach o pojemności 0,5 i 1,5 litra. Sugerowana cena produktu to 2,29 zł i 3,29 zł za butelkę o pojemnościach 0,5L i 1,5L odpowiednio.

Wyzwaniem dla każdej nowej marki jest wyróżnienie się, szczególnie w sytuacji, gdy na rynku są już zadomowione w danym segmencie marki. Dlatego tworząc KROPLĘ postawiliśmy na to, co doceniają konsumenci – zrównoważony owocowy smak, brak konserwantów i wyłącznie naturalne aromaty – mówi Damian Podawca, Brand Manager Kropli w Coca-Cola Poland Services – KROPLA to nasza letnia nowość i świetna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają napoju łączącego w sobie przyjemność owocowego smaku z subtelną słodyczą.

Wraz z wprowadzeniem KROPLI na rynek ruszyła kampania wizerunkowa marki pod hasłem „SMAKUJ CHWILĘ”. Wśród zróżnicowanych działań marketingowych zarówno w TV, jak i w Internecie ważne miejsce zajmuje oryginalny spot telewizyjny, który powstał przy współpracy ze znanym w świecie reklamy włoskim duetem reżyserskim Borgato&Berte oraz kompozytorem polskiego pochodzenia Atanasen Valkovym. 30’’ film przedstawia młodych ludzi tańczących na dachu w oderwaniu od zgiełku wielkiego miasta, oddając istotę marki i obrazując jej charakter oraz pokazując czym według niej jest moment wytchnienia.

Bardzo istotne dla KROPLI – marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, jest wsparcie w punktach handlowych. Kluczowym miejscem jest sklep i półka, gdyż właśnie tu konsument podejmuje decyzję i dokonuje zakupu. Oryginalna butelka oraz kolorowe, nawiązujące do owoców, nakrętki i etykiety w połączeniu z niestandardowymi, innowacyjnymi materiałami POS, zarówno dla pojemności 0,5L jak i 1,5L z pewnością zachęcą klientów do wyboru KROPLI, marki, która daje moment wytchnienia.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ