Zobacz, jak mógłby wyglądać list napisany przez osobę pod wpływem alkoholu
Kompania Piwowarska promuje trzeźwe myślenie. Zaprezentowanie listu, który wygląda jakby napisała go osoba pod wpływem alkoholu, ma uświadomić, jak jego spożycie w zbyt dużej ilości zaburza funkcjonowanie zmysłów i życiowych czynności.

Kompania Piwowarska konsekwentnie, od lat prowadzi działania mające na celu promowanie odpowiedzialnego spożywania alkoholu wspierając, a przede wszystkim, organizując akcje informacyjne i edukacyjne.
Trzeźwobus
Latem 2015 roku w trasę po największych imprezach sponsorowanych przez marki KP m.in.: Lech, Tyskie czy Grolsch wyruszył Trzeźwobus. Zorganizowano tam strefy, w których przekonywano do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i zachowań proekologicznych.
Ponad 100 tysięcy osób dowiedziało się, dlaczego warto spożywać alkohol w sposób odpowiedzialny i jak dbać o otaczające nas środowisko. Dzięki temu uczestnicy imprez bawili się bez szkody dla natury i bezpiecznie wrócili do domu. Akcę wspierali wolontariusze KP oraz policja.
Tysiące zebranych butelek i puszek po piwie...
Ubiegłoroczne wakacyjne działania Kompani Piwowarskiej to: 72 000 zebranych butelek i puszek po piwie, 68 000 materiałów edukacyjnych, przypominających o zachowaniach ekologicznych i odpowiedzianej konsumpcji alkoholu, 28 000 osób, które sprawdziły za pomocą alkomatu, czy w bezpieczny sposób mogą wrócić do domu, 4 200 animacji przy użyciu alkogogli, dzięki którym uczestnicy dowiedzieli się, jak spożywanie alkoholu wpływa na świadomość i orientację.
źródło: KP