Partner serwisu
13 września 2017

Wawel motywuje: czyńmy dobro

Kategoria: Z życia branży

Producent wyrobów cukierniczych Wawel wdraża nową strategię komunikacji. W głównych stacjach telewizyjnych już można zobaczyć spoty galaretek Fresh & Fruity oraz Mieszanki Krakowskiej. Wkrótce będą kolejne.

Wawel motywuje: czyńmy dobro

Marka przechodzi rebranding - odświeżono logo i opakowania. Nowa strategia komunikacji ma nie tylko wprawiać klientów w dobry nastrój, ale też motywować ludzi do czynienia dobra. Firma stawia na działalność dobroczynną w ramach fundacji "Wawel z Rodziną" i programu społeczno-konsumenckiego, poprzez który w 2016 roku marka przeznaczyła na cele społeczne 1 500 000 złotych. Wawel chce też budować społeczność wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra.

Misję marki Wawel można streścić w kilku zdaniach: Mamy potrzebę pozytywnego wpływania na świat i w związku z tym dążymy do tworzenia naturalnych i innowacyjnych słodyczy dostępnych na co dzień. Stale doskonalimy nasze produkty dbając o ich jakość i skład według założeń pionierskiego projektu Dobre Składniki. Działamy w sposób zaangażowany społecznie. Dzięki umiejętności tworzenia wyjątkowych słodyczy i działaniom dobroczynnym potrafimy czynić prawdziwe dobro. Chcemy wprowadzić konsumentów w dobry nastrój, który będzie nadawał pozytywny bieg zdarzeniom – od małych, codziennych czynów do tych wielkich - mówi Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA.

Dobre Składniki

Wawel dąży do jak największego uproszczenia składu produktów. Receptury nie zawierają zbędnych substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów. Marka stawia też na wysokiej jakości ziarno kakaowca, lecytynę z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO), stopniową eliminację oleju palmowego, a także zwiększenie zawartości tych surowców, które są pożądane w danym wyrobie, np. orzeszków arachidowych w Michałkach. Nad tymi procesami czuwa Rada Ekspertów, którą tworzą specjaliści w zakresie technologii żywności, towaroznawstwa czy dietetyki.

Dobre Wiadomości

Komunikacja subbrandów marki Wawel bazuje na koncepcji "Dobrych Wiadomości". Kampania obejmuje trzy spoty, które będzie można oglądać do końca roku. Za ich reżyserię odpowiada Australijczyk Sebastien Guy. Kampania obejmuje także działania digital i public relations oraz radio, prasę i OOH.  Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Żyjemy otoczeni i bombardowani niezliczoną ilością informacji. Wiele z nich epatuje złymi emocjami, nieszczęściem, pretensją do świata. Platforma kreatywna „Dobre Wiadomości” stawia markę Wawel w roli piewcy dobrych, optymistycznych i ciepłych komunikatów. Do bohaterów opowiadanych historii docierają dobre wiadomości, które w nieoczywisty i magiczny sposób pozwalają odnaleźć przyjemność w pozornie złej sytuacji i spojrzeć na nią z zupełnie nowej perspektywy. Narracja w naszych reklamach jest typowa dla produkcji fabularnych, a każda z nich ma wprawiać w dobry nastrój. Mamy nadzieję, że taki właśnie efekt uda nam się osiągnąć - tłumaczy Artur Leśniak, Creative Group Head, Schulz brand friendly.

źródło: newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ