Partner serwisu
18 września 2017

Kawa? Coraz więcej i częściej na stacjach paliw

Kategoria: Z życia branży

Polacy piją rocznie 95 litrów kawy. To wzrost aż o 80 procent w ciągu kilkunastu lat. Coraz częściej sięgamy po nią na stacjach benzynowych.

Kawa? Coraz więcej i częściej na stacjach paliw

Z ubiegłorocznego badania ARC Rynek wynika, że aż 66 procent badanych wskazuje, że pije kawę na stacji benzynowej. To efekt tego, że kawa tam dostępna jest coraz lepszej jakości. To efekt tego, że jej jakość jest coraz wyższa, bo przygotowywana jest w coraz to lepszych maszynach, których wartość może przewyższać... cenę rodzinnego samochodu.

Statystycznie mężczyźni nie wyobrażają sobie dnia bez filiżanki mocnego espresso lub aromatycznej czarnej kawy, podczas gdy panie znacznie chętniej sięgają po kawy z mlekiem, lżejsze, delikatniejsze. Tak naprawdę oferta kaw czarnych i białych to nie wszystko, co mamy na stacjach, bardzo popularne są kawy typu cappuccino, kawa latte, coraz większym zainteresowaniem cieszą się tzw. specjalności kawowe, które są serwowane i na ciepło, i na zimno, w zależności od pory roku są uzupełniane aromatycznymi dodatkami - opowiada Newserii Biznes Paweł Grochal, Wild Bean Cafe category manager Poland stacji BP w Polsce.

Sieć BP ma obecnie około 520 stacji i na większości z nich działają kawiarnie Wild Bean Cafe, w ofercie których jest program "Barista".

Oferta Wild Bean dzisiaj nie różni się od oferta kawy w znanych kawiarniach na tzw. high street corners, czyli w centrach miast. Zmieniamy się dla klienta, umożliwiamy mu podczas jego podróży korzystanie z bardzo podobnej oferty, jaka jest w centrach miast w myśl hasła "To, co lubisz, tak jak lubisz, po drodze" - mówi Grochal.

źródło: newseria.pl
fot. freeimages.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ