Nowe oblicze BLACK
Firma FoodCare rozszerza portfolio marki BLACK. Nowy produkt w półprzezroczystej butelce PET, o pojemności 250 ml, stworzono z myślą o kobietach.
BLACK Energy Drink, znany ze swojej charakterystycznej, czarnej puszki sygnowanej twarzą Mike’a Tysona, jest już dostępny w półprzezroczystej butelce PET o lekko przydymionej barwie. Za jej wyjątkowy design odpowiedzialne jest Porsche Design Studio. W nowej odsłonie butelki klasyczne logo BLACK pojawia się nie tylko na etykiecie energetyka, ale również w postaci tłoczenia 3D oraz na zakrętce.
– Mistrzowski smak BLACK Energy Classic zamknęliśmy w innowacyjnej formie, jaką jest półprzezroczysta butelka PET. FoodCare, będąc liderem rynku energetyków, jako pierwszy w Polsce zdecydował się na wprowadzenie tego rodzaju opakowania o pojemności 250 ml. BLACK Energy Classic w butelce PET 250 ml jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie niezwykle ważnej dla nas grupy docelowej. Kobiety cenią sobie poręczną formę, a także możliwość systematycznego picia BLACK przez cały, pełen wyzwań dzień – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.