Partner serwisu
07 lutego 2019

International Graduate Programme Grupy HEINEKEN

Kategoria: Aktualności

Ready to go places? Tylko do 10 lutego trwa rekrutacja na International Graduate Programme (IGP) Grupy HEINEKEN. O swoich doświadczeniach w ramach IGP opowiada Dominika, która już od roku jest uczestniczką programu i właśnie realizuje swój kolejny projekt – tym razem w irlandzkim Dublinie.

International Graduate Programme Grupy HEINEKEN
  • Trwa właśnie tegoroczna rekrutacja na International Graduate Programme. Jak oceniasz to doświadczenie z perspektywy roku?

Nadal uważam, że jest to świetna szansa na rozwój i niesamowita przygoda! Moja opinia na temat programu nie zmieniła się, a wręcz przeciwnie – tylko umocniła. Po zakończeniu projektu w Amsterdamie, zostałam przydzielona do projektu w Dublinie. Doświadczenie, które zdobyłam w Holandii, a to, które obecnie zdobywam w Irlandii znacząco się różnią. Praca w globalnej centrali spółki w porównaniu z pracą w spółce operacyjnej znacząco się różni. Takie zróżnicowanie projektów pozwoliło mi na poszerzenie umiejętności w zakresie myślenia strategicznego, ale również dało mi szansę nauczyć się jak szybko reagować na zmiany na rynku, często pod presją czasu, a co najważniejsze we współpracy z innymi działami biznesu. Udział w International Graduate Programme jest moim zdaniem niemalże jak akcelerator umiejętności w obszarze Commerce. Wielkim plusem programu jest także jego reputacja wewnątrz organizacji. Od uczestników programu, oczekuje się naprawdę dużo i często jesteśmy rzucani na tzw. ‚głęboką wodę’, ale jednocześnie udostępniane są nam różnorodne formy szkolenia i rozwoju. Poleciłabym ten program każdemu!

  • Twoje najlepsze wspomnienie z IGP do tej pory to…

Zdecydowanie Commerce Week, czyli coroczne wewnętrzne spotkanie działów sprzedaży i marketingu z Grupy HEINEKEN z całego świata. To była doskonała okazja na wymianę doświadczeń na przykład w kontekście obecności tej samej marki w rożnych krajach, czy też możliwość poznania innych marek dostępnych na podobnych rynkach. Niesamowite, ile możemy się od siebie wzajemnie nauczyć w świecie HEINEKEN’a.

  • Jak wygląda Twoje życie po pracy?

Niezależnie od kraju, w którym jestem, staram się trzymać swojej rutyny. Poświęcam możliwie najwięcej czasu na pielęgnowanie pasji oraz odkrywanie nowych i podejmowanie wyzwań. Poniedziałki poświęcam na naukę hiszpańskiego (marzę o długich wakacjach lub przeprowadzce do Ameryki Południowej), środy na lekcje malarstwa (to coś nowego :))… W międzyczasie spotykam się ze znajomymi po pracy, a także z uwagi na naturę mojego aktualnego projektu (z zakresu Brand Management) uczęszczam na różnego rodzaju eventy. W weekendy, z przyjemnością odkrywam resztę kraju – natura w Irlandii jest przepiękna – lub wyjeżdżam za granicę.

źródło: grupazywiec.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ